FANDOM

Poprzedni odcinek
Blukic i Driba wybierają się na koktajl
Położenie odcinka Następny odcinek
Promień zdziecinnienia
Znowu Malware
Angielski: Malefactor
Hypnotizing.png
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 151515
Sezon 222 Ogólny odcinek 165
Premiera Twórcy
Polska 27 marca 2013 Scenariusz David McDermott
USA 22 grudnia 2012 Reżyseria Chris Berkeley
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Znowu Malware to piętnasty odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 27 marca 2013 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Ben i Rook idą na festiwal. Właściciel Omnitrixa jest jedną z atrakcji, czyli "Wrzuć Bena 10". Ben zostaje utopiony jako Łebkrab, Mucha, Dzikopysk, Pajęczarz i do połowy jako Gigantozaur.

Nagle na plac festiwalu wbiega pies Khybera jako Buglizard i, wskakując na drewniany wielki dzwoneczek zwala go z podstawy, tworząc poważną pułapkę dla innych ludzi. Ben zaczyna walczyć z nim jako Inferno, a potem Armowiertło, starając się także trzymać dzwoneczek jak najdalej od ludzi. Rook napotyka Khybera, z którym zaczyna walczyć. Po walce z Crabdozerem i Grzmotorobakiem, Ben zmienia się w Ziąba. Pies Khybera jako Hypnotick zaczyna hipnotyzować Ziąba, ale mu się to nie udaje. Ben przypomina sobie, gdzie widział to stworzenie.

W retrospekcji Bena, Ben razem z Gwen i dziadkiem Maxem jadą na Mt. Rushmore. Podczas drogi rozmawiają na temat zdarzeń związanych z Sub-Energią, Upchuckiem i Wiecznym Królem. Na miejscu Max pokazuje im bazę hydraulików. Ben dziwi się czemu hydraulicy zwracają się do dziadka specjalisto, potem Max przedstawia dzieciom przemyconego Psycholeopterrana. Max opowiada dzieciakom o jego zdolnościach i o tym, że jest drapieżnikiem Nekroziębianów.

Nagle w bazie rozprzestrzenia się alarm i pojawia się Malware, który walczy z hydraulikami i Benem jako Szybciorem. Kiedy Ben staje się z powrotem sobą, Max używa broni biologicznej, która rozszczepia Malware'a na małe plamy. Niestety broń zamiast zniszczyć Malware'a zmienia mu kod DNA i staje się potężniejszy, po czym wchłania broń i celuje nią w Bena, Gwen i Maxa. W tym czasie do pomieszczenia z Psycholeopterranem dostaje się Khyber i pobiera próbkę DNA drapieżnika. Ben używa Feedbacka i walczy z Malwarem, na którego ostatecznie spada strop i zostaje uznany za zniszczonego. Ben, Gwen i Max wracają do komory i widzą, że Psycholeopterran jest słaby i wykończony.

Ben w teraźniejszości nadal stoi w powietrzu przed swym naturalnym drapieżnikiem i zaraz ucieka, a zanim w pogoń rusza Hypnotick. Ziąb myśli, że zgubi go przelatując przez budynek, ale mu się to nie udaje, ponieważ Hypnotick także potrafi być niematerialnym. Hypnotick łapie Ziąba i hipnotyzuje go. Ben pod hipnozą widzi, że stoi na scenie i wielbią go tłumy. Gdy się ocknął, odmienia się i uświadamia sobie, że ta walka marnuje jego czas i postanawia o tym powiedzieć Rookowi, który walczy na festiwalu z Khyberem. Khyber wzywa psa, a Rook ucieka. Ben leci jako Inferno do Proto-Ciężarówki. Spotyka tam Malware'a ze zdziwieniem, że żyje. Ten wykrada dane z ciężarówki na temat hydraulików, a Ben zaczyna z nim walczyć. Malware spycha ciężarówkę na autobus z dziećmi i Ben jako Gigantozur biegnie, by im pomóc, a Malware ucieka. Po ucieczce Malware'a i ratunku dzieci, Ben z powrotem wraca do Proto-Wozu, przy którym spotyka chłopca, który dziękuje mu za uratowanie życia. Na koniec Ben, używając Gigantozaura, odnosi Drewniany Dzwonek na miejsce, a potem Natalie dziękuje mu za pomoc.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

  • Ben używa Łebkraba w "Omniverse" pierwszy raz.
  • Góra Rushmore zostaje pierwszy raz pokazana w "Omniverse" jako aktywna baza hydraulików.
  • Hypnotick zostaje użyty pierwszy raz.
  • Ujawniono, jak Malware uzyskał swą obecną postać.
  • Ben jako 16-latek po raz pierwszy spotyka się z Malwarem.

Debiuty Edytuj

Kosmici z Omnitrixa Edytuj

Kosmici z Nemetrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

  • Khyber (przeszłość i teraźniejszość)
  • Zed
  • Malware (przeszłość i teraźniejszość)

Kosmici Edytuj

16-letni Ben Edytuj

11-letni Ben Edytuj

Pies Khybera Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Szybcior: Tylko tyle umiesz? Chłopie, ty naprawdę marny jesteś.
  • Malware: Jestem najlepszy!
  • Ziąb: Grzmotnij jak komar o szybę w aucie!
  • Malware: Bezczelny szczeniaku!
  • Feedback: Ty... ty złośliwy mutancie! Ale cóż to, Ben Tennyson jednak odzyskuje przewagę i wykonuje zwycięski ruch!

Błędy Edytuj

  • W jednej scenie odznaka Rooka była cała czarna.
  • W retrospekcji, bezpośrednio przed wybraniem Szybciora, przycisk Omnitrixa jest po złej stronie.
  • W scenie, kiedy Ben aktywuje Omnitrix, nie otwiera się rdzeń.
  • W retrospekcji, Gruchot ma niebieskie i czerwone pasy, mimo że powinien mieć brązowe.
  • Kiedy Ziąb i Hypnotick dotarli do wieży Billy'ego, obok niej nie było wieży Nemezisa.
  • W jednej ze scen Malware miał swoją broń w złej ręce.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym pies Khybera zmienia formy bez gwizdania przez Khybera.
  • Gwen w retrospekcji wymienia kilka zdarzeń z odcinka "Ben 10 kontra Minus 10: część 2", w tym zniszczenie twarzy prezydentów na Mt. Rushmore, zjedzenie Sub-Energii przez Upchucka i pokonanie Wiecznego Króla.
  • Logo "Wrzuć Bena 10" - atrakcji na festiwalu w Bellwood, jest stylizowane logiem Bena 10 oryginalnej serii.
  • W tym odcinku pokazane są stare stroje hydraulików w stylu "Omniverse".

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki