FANDOM

Poprzedni odcinek
W kazamatach
Położenie odcinka Następny odcinek
Kacz

Znowu Ben to dwudziesty szósty odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 23 października 2013 roku, na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

11-letni Ben jako Szybcior walczy z Eonem, naśmiewając się z niego. W tym samym czasie 16-letni Ben jako Diamentogłowy robi to samo. Gdy oboje korzystają z Omnitrixów, wróg łapie ich za nie, doprowadzając tym do eksplozji. Okazuje się, że 11-letni Ben i 16-letni Ben zamienili się umysłami. Młody chłopak zmienia się w Klona, dziwiąc się, i atakuje Eona, który znika. Podchodzi do niego Max i Gwen. Chłopak dziwi się, że Gwen jest taka młoda i szybko orientuje się, że jest w nie swoim ciele.

Chwilę później pojawia się Paradox, którego tylko Ben poznaje. Wyjaśnia mu, co zrobił Eon i informuje go o wojnie czasu oraz prosi by nie dopuścił żeby chrononawigator wpadł w ręce wroga. Znienacka pojawia się Eon i atakuje profesora. W walce odcina mu mechaniczną rękę i znika wraz z nim. Paradox tuż przed zniknięciem krzyczy, że Ben trzyma "wszystkie sznurki w jednej ręce"...

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

  • Eon (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Słudzy Eona (pierwsze ponowne pojawienie)

Kosmici Edytuj

16-letni Ben Edytuj

11-letni Ben Edytuj

16-letni Ben w ciele 11-letniego Edytuj

11-letni Ben w ciele 16-letniego Edytuj

Używane zaklęcia Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Szybcior - Nazywają cię Eon? Jak eee... ziew?
  • Eon - Szczeniackie drwiny ci nie pomogą, Benie Tennysonie.
  • Gwen - Skoro jesteś z przyszłości, to jaka ona jest? Jaka ja jestem?
  • Ben - W sumie... Jesteś spoko. Tęsknie za tobą.
  • Gwen - Tęsknisz za mną? Aaa... umarłam, umarłam prawda?
  • Ben - Nie skąd, tylko poszłaś na studia.
  • Rook - Przepraszam, specjalisto Tennyson, ledwo daję radę z tym nastolatkiem. Może ktoś inny ma doświadczenie w obsłudze tej wersji?
  • Gwen - Ja mam.

Błędy Edytuj

  • Kiedy 16-letni Ben (w ciele 11-letniego Bena) wybrał Klona, tarcza Omnitrixa nie pojawiła się.
  • W scenie, w której wszystkie klony są zebrane, jeden z klonów nie ma wybrzuszenia na nadgarstku, podczas gdy inny nie ma wybrzuszenia na ramieniu.
  • Kiedy 16-letni Ben (w ciele 11-letniego Bena) jest Mechanicznym, boki symbolu Omnitrixa są złote, a nie srebrne.
  • Kiedy Diamentogłowy walczył z Eonem, niebo na chwilę było żółte.
  • Kiedy Gwen, Rook i 11-letni Ben rozmawiają w ciężarówce, Rook na chwilę nie ma ust.
  • Kiedy Ben zmieniał się w Ziąba, tarcza Omnitrixa jest cała zielona.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten epizod zastąpił odcinek "Niestrawność" ze względu na zmiany w harmonogramie w amerykańskim Cartoon Network.
  • Ze względu na pokonanie Eona, wydarzenia z tego odcinka zostały usunięte z pamięci wszystkich, z wyjątkiem części na końcu, gdzie Ben 10.000 szukał Paradoxa.
  • W tym odcinku, Ben wymawia nazwę Arktiguany i Klona.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!