FANDOM

Zmutowana żaba jest ziemską żabą trawną, która została zmieniona przez dr. Anima w mutanta poprzez Transmodulator.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Żaba była pierwszą zmutowaną istotą przez doktora Anima. Początkowo była tylko używana do testu Transmodulatora. Zjadła ona wtedy właściciela domu Anima, a potem wypluła go.

Dzięki tej żabie, Animo atakuje supermarket, gdzie zamienia papugę i chomika w mutanty.

Na koniec odcinka wszystkie zwierzęta powróciły do swojej normalnej postaci.

W "Ben 10: Zniszczyć wszystkich kosmitów", żaba i Animo pokazali się na końcu.

Żaba wraca w odcinku "Niełatwo być Gwen", gdzie ma żółte oczy, a Animo panuje nad nią za pomocą opaski. Miał zamiar stworzyć armię żab, ale został pokonany przez Bena, Gwen i Kevina.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Żaba została pokazana w jednej z retrospekcji w odcinku "Mrowisko", gdzie dr Animo został pokonany.

Pojawia się tez w odcinku "Ponownie przyszłość", jako mutant przyszłego doktora Animo.

Wygląd Edytuj

Wygląda jak duża żaba z dwiema parami czerwonych oczu (żółtych w "Ultimate Alien"). Ma dwa rogi z boku głowy i pomarańczowe plamy na ciele i nogach.

Umiejętności Edytuj

Jak każda żaba potrafi bardzo wysoko i daleko skakać. Jej język jest dłuższy i bardziej kleisty. Potrafi również wytworzyć ciepłą aurę.

Wady Edytuj

Jej jedyną wadą jest to, że jest bezsilna, gdy ma unieruchomione nogi.

Ciekawostki Edytuj

  • Zmutowana Żaba jest najczęstszym mutantem używanym przez Animo.
  • Zmutowana Żaba zniszczyła projekt ARK.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki