FANDOM

Zed, dawniej pies Khybera, to samica z gatunku Anubiański Baskurr, która należała do Khybera. Obecnie jej właścicielem jest Kevin.

Wygląd Edytuj

Zed jest połączeniem dinozaura i ziemskiego psa. Jest w kolorze szaro-niebiesko-czarnym z czerwonymi oczami. Od głowy do ogona widoczne są małe kolce. Jako pies Khybera nosiła obrożę z Nemetrixem, a jako zwierzak Kevina obrożę ze złotą kością.

Umiejętności Edytuj

Zed posiadała Nemetrix stworzony przez doktora Psychobosa, przez który mogła zmieniać się w gatunki drapieżników obcych z Omnitrixa. Byli to:

Ze względu na konstrukcję swojego ciała jest bardzo zwinna, a także ma zwiększoną wytrzymałość i siłę. Jak wszystkie drapieżniki, ma zaostrzone zmysły węchu i słuchu.

Wady Edytuj

Of Predator part1 73

Zed z poprzednim właścicielem

Udowodnione jest, że może być sterowana przez kogokolwiek, kto używa gwizdka, który jest na tej samej częstotliwości, jakiej używał Khyber. Azmuth zbudował gwizdek, aby nastawić psa przeciwko właścicielowi i Psychobosowi. Przedstawiono również, że jeśli ktoś podrapie ją za uchem, jest w stanie się oswoić.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Derricka, Zed nie miała nazwy, ponieważ Khyber widział ją tylko jako narzędzie do polowania i nie dbał o to, by ją nazwać.
  • W odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 2" okazuje się, że Zed jest płci żeńskiej.
  • Według Derricka, miała pojawić się w "Żabach wojny", lecz Matt powiedział, że Zed nie lubi Argita.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki