FANDOM

Poprzedni odcinek
Jak poznałem waszą babcię
Położenie odcinka Następny odcinek
Czystka
Zaginięcie więźnia numer 775 to trzydziesty drugi odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego polska premiera miała miejsce 14 marca 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

To streszczenie odcinka lub filmu jest niekompletne.
Pen

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

  • Obszar 51 zostaje wprowadzony jako kosmiczne więzienie, nielegalne w świetle prawa międzygwiezdnego.
  • Sir George powraca.

Debiuty kosmitów z Ultimatrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

  • Podczas gdy Echo Echo uciekał ze statku, jego kontur posiada zadaszoną część Ultimatrixa.
    • Tuż po tym błędzie symbol Ultimatrixa znika.
  • Kiedy zespół Bena spotyka szeryfa, jego plakietka zmieniła się ze złotej na niebieską.
  • Kiedy więzień 775 spadł z tarczy many Gwen, jego kontury zębów były w kolorze jego skóry.
  • W jednej ze scen Kevin absorbuje coś, ale w następnej jest normalny.
  • Kiedy więzień 775 patrzy do domu Rozuma, widzi jego żonę z dzieckiem, ale w następnej scenie, dziecko miało niebieski smoczek w ustach.  
  • Zaraz po tym, jak Dziki zmienia się w Ostatecznego Dzikiego kolce na symbolu Ultrimatixa znikają.
  • Kiedy Ostateczny Dziki trzyma ogon więźnia 775, jego górna warga nie była czarna.
  • Kiedy Ultimatrix stwierdził, że więzień 775 był dostępny, był koloru ciemniejszego.

Ciekawostki Edytuj

  • Okazuje się, że Ziemia bezpośrednio narusza prawo międzygwiezdne.
  • Ben ujawnia, że wy​​krzykuje nazwy swoich cudzoziemców, by zasiać strach u przeciwników.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!