FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Wymiotowiec znany jako Wymiotywacz, to kosmita z próbki DNA Łasucha z planety Peptos XI.

Wygląd Edytuj

Wymiotowiec jest małym, grubym kosmitą o seledynowym kolorze ciała. Nosi czarny strój z biało-czarnymi rękawami. Jego krótki ogon jest zwinięty. Oczy Wymiotowca są niebieskie, a wokół nich znajduje się gruba czarna obwódka. Symbol Omnitrixa znajduje się na lewej dłoni.

Umiejętności Edytuj

Wymiotowiec ma cztery bardzo silne, klejące się języki, które mogą się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Jego usta i żołądek mogą rozciągnąć się, pozwalając mu przełknąć i strawić obiekty dość większe niż on sam.

Wymiotowiec posiada kilka kwasów w żołądku, które rozpuszczają prawie wszystkie formy materii. Nie może jednak spożywać materii organicznej. Pozycje spożywane są zmieniane w kule cieczy, które mogą być wydalane z wielką dokładnością. Może też zastosować je jako bumerang czy frisbee. Wymiotowiec może też pluć śluzem.

Wady Edytuj

Wymiotowiec nie może połknąć dużej ilości obiektów na raz. Zjadając coś, kosmita staje się grubszy i cięższy dopóki tego nie wypluje, przez co ma spowolnione ruchy i obniżone skoki.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj