FANDOM

Wulpimancery, znane też jako Lisiozmory, to gatunek zamieszkujący planetę Wulpin.

Wygląd Edytuj

Wulpimancery przypominają zwierzęta. Gdy są młode, przypominają psy, a z wiekiem stają się bardziej kotopodobni. Wraz z wiekiem rosną im ogony. Wulpimancery mogą być pomarańczowe, szaroniebieskie i czerwone.

Ben 10 Edytuj

Wulpimancery są dużymi pomarańczowymi psami bez oczu i ogona. Ich zęby wystają z paszczy. Na każdej stronie ich szyi są skrzelopodobne uszo-nozdrza odpowiadające za nadzwyczajny u wielu psów węch i słuch.

Wulpimancery mają pomarańczowe usta. Stały się mniejsze i mają jaśniejszy odcień pomarańczowego.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Wulpimancery są takie same jak w "Ultimate Alien", a jedyną zmianą jest styl animacji.

Różnice płci Edytuj

Starsze samce Wulpimancerów mają pasy na plecach, a kobiety nie. Samice mają gęstsze futro.

Zachowanie Edytuj

Wulpimancery nie są przyjazne dla swojego gatunku, tak jak jest to u zwierząt. Polują, żeby coś zjeść, a także skowyczą jak psy, gdy się czegoś boją.

Umiejętności Edytuj

Wulpimancery mogą poruszać się bardzo szybko dzięki swoim umięśnionym nogom. Mają wyostrzone zmysły węchu, które zastępują oczy. Trzy linie na szyjach to receptory węchu i słuchu. Wulpimancery mogą "widzieć" w sposób, w który inni nie widzą. Mogą wyczuć najmniejszy ruch dzięki swoim kolcom i poprzez ciepło, a także słyszeć z wielkich odległości. Potrafią strzelać też swoimi kolcami, a także zwijać się w kule i atakować, ale potrafią to tylko dojrzałe Wulpimancery. Mogą wykonywać potężne skoki i biegać stromych ścianach.

Wady Edytuj

Wulpimancery nie mają oczu. Dzięki swoim zmysłom słuchu są podatne na ataki dźwiękowe. Wulpimancery mają zbyt skomplikowany język dla uniwersalnych maszyn tłumaczących, przez to niewiele stworzeń je rozumie.

Forma wyewoluowana Edytuj

640px-Ben's team and Ultimate Wildmutt

Wyewoluowany Wulpimancer

Wyewoluowane Wulpimancery są bardziej umięśnione, mogą wysoko skakać, a także urosły im ogony, co jest oznaką dojrzałości. Potrafią już mówić, a także mają ostrzejsze zęby i pazury.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki