FANDOM

Tutaj znajduje się drapieżnik z Nemetrixa. Jeżeli szukasz gatunku o tej samej nazwie, zobacz Wszystkożarłacz (gatunek).

Wszystkożarłacz to obca forma drapieżnika z Nemetrixa. Pochodzi z planety Galwan Prime i żeruje na Galwanów.

Wygląd Edytuj

Wszystkożarłacz to wysoki, fioletowy ptak. Ma długi, ostry dziób i dwie pary czerwonych oczu.

Umiejętności Edytuj

Wszystkożarłacz potrafi latać. Jest też bardzo zwinny i silny. Ma duże i ostre zęby, których używa do zjadania swoich ofiar.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ten Wszystkożarłacz jest technicznie jedynym żyjącym członkiem swojego gatunku.
  • Wszystkożarłacz to prawdopodobnie kosmiczna odmiana ziemskiego bociana, gdyż poluje on na Galwanów, którzy są podobni do żab.
  • Wszystkożarłacz nie był prawdopodobnie jedynym drapieżnikiem Galwanów, ponieważ w odcinku "Drapieżniki i ofiary: część 2" Khyber chciał nakazać swojemu psu kolejną przemianę, gdy Ben zmienił się w Szarą Materię, a DNA Wszystkożarłacza nie znajdowało się wtedy w Nemetrixie. Derrick J. Wyatt powiedział w odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 1", że Wszystkożarłacze były najstraszniejszymi drapieżnikami polującymi na Galwan, a z innymi sobie poradzili.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki