FANDOM

Winston był giermkiem Sir Reginalda, Sir Cyrusa i Sir George'a.

Historia Edytuj

Winston po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Stwór z pieczęci" jako giermek Wiecznych Rycerzy i pomocnik, który pomógł rozwalić pieczęć, choć starał się przedtem to powstrzymać. Gdy zjawił się Ben, a z nim Gwen i Kevin, miał pomóc Gwen rozszyfrować znaki na pieczęci, na co zazdrosny Kevin nie wyraził zgody. Później Lucubra przejął nad nim jak i nad Gwen władzę, ale dzięki Kevinowi Gwen odzyskała jasność myślenia i unieszkodliwiła stwora. Później Winston pożegnał się z nimi.

Następnym razem pojawia się w odcinku "Niezapomniany rycerz", gdzie był jednym z ezoteryków i walczył z trio, nieświadomy tego. Kevin wziął go za zakładnika, kiedy oprzytomniał, i udali się do Wiecznych Rycerzy. Jego nowy pan chciał go zabić, ale Ben go uratował. Następnie, gdy Vilgax pochłonął serce Dagona, zaproponował mu pomoc (będąc kontrolowanym) w dostaniu większej mocy i zaprowadził go do pieczęci.

Ostatnim razem pojawił się w odcinku "Początek końca", gdzie oddał swe życie, ratując Sir George'a przed ezoterykami.

Występy Edytuj

Winston Lucubra 002

Winston kontrolowany przez Dagona

Ciekawostki Edytuj

  • Winston był giermkiem trzech rycerzy.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki