FANDOM

Will Moralista jest sławnym prezenterem telewizyjnym. Przekonany, że Ben Tennyson jest niebezpieczny, zbudował kampanię przeciwko niemu.

Wygląd Edytuj

Will Moralista to mężczyzna w średnim wieku, o brązowych włosach. Zazwyczaj nosi czarny garnitur i krawat oraz białą koszulę.

Historia Edytuj

Will Moralista zadebiutował w pierwszym odcinku "Ben 10: Ultimate Alien" stwierdzając, że Ben jest zagrożeniem i sprowadził populacje kosmitów na Ziemię. Jego program sprawił, że chłopak nie chciał chodzić do szkoły. Jednak kiedy poszedł, okazało się, że oni go traktują jak bohatera, a nie jak wroga.

Wrócił w odcinku "Gry wideo", gdzie za pomocą Olivera Thompsona zaangażował Bena w gry, używając swoich wszystkich kosmitów, znając ich słabości i umiejętności. Stworzyli robota o nazwie Nękacz, który był w stanie przewidzieć każdy ruch Tennysona. W pewnym momencie walki on wygrywał, lecz pokonał go NanoBen, ponieważ nie został zeskanowany przez Oliviera. Następnie jako Way Big, przez "przypadek", zrzucił szczątki na jego samochód. 

Will Harangue

Will w "Ultimate Alien"

Moralista pojawił się też w odcinku "Czas bohatera", pracując dla tak zwanego kapitana Nemezisa. Gdy kapitan został aresztowany, zmienił się w złego wroga.

W odcinku "Oko patrzącego", Moralista ukazał się w telewizji, lecz myśli Bena zakłóciły go.

Pojawił się w odcinku "Artykuł", gdzie doniósł na Bena (klona roślinnego Bena), że pracuje dla ogromnej rośliny. 

Pojawił się w odcinku "Matka wszystkich Wredziaków", gdzie ostrzegał przed meteorem.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Moralista pojawił się w odcinku "Żaby wojny: część 1", gdy Podmiasto zostało odkryte. Obwiniał Bena za sprowadzenie Incursianów na Ziemię.

300px-Will Harangue Alien form

Will jako kosmita

W odcinku "Żaby wojny: część 2", po tym jak Incursianie z powodzeniem podbili Ziemię, gratulował im pokonania Bena i stał się życzliwy w stosunku do nowych władców planety.

W odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy", Will pomagał Wiecznym Rycerzom uzbierać fundusze na broń mogącą zniszczyć DNA każdego kosmity. Pod koniec odcinka sam stał się kosmitą.

W odcinku "Mściciele", Will poinformował o wyczynach niezwykłej grupy bohaterów - Mścicielach. W rzeczywistości Moralista potajemnie dołączył się do tego stowarzyszenia, której głównym celem był zniszczenie sławy Bena Tennysona. Gdy prawda o dalszym przestępczym postępowaniu ugrupowania została wyjawiona, Moralista zachowywał się tak, jak gdyby o tym nie wiedział. Został poszkodowany podczas walki przestępców z drużyną Tennysona.

Występy Edytuj

Harangue Nation

Program Moralisty

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego wygląd i postawa wobec Bena jest bardzo podobna do Roberta Kelly'ego z "X-Men" oraz J. J. Jamesona z filmu "Spider-Man".

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki