FANDOM

Wieczni Rycerze to zakon stworzony przez Sir George'a. Początkowo zbierają i nielegalnie handlują obcą technologią.

Używają zamków jako siedzib z "Wiecznym Królem" jako przywódcą. Jednak w seriach "Ben 10: Obca Potęga" i "Ben 10: Ultimate Alien" okazuje się, że w rzeczywistości jest kilku pretendentów do tronu, powodując podział organizacji na rozszczepione frakcje z własnymi celami.

Sprzęt Edytuj

Forever Knights 003.png

Nowi Wieczni Rycerze w "Ultimate Alien"

Wieczni Rycerze działają zgodnie ze średniowiecznym sposobem: ich strojem są zbroje, razem z odpowiednią, choć silnie wzmocnioną bronią. Kiedy Sir George wrócił i zjednoczył frakcje, rycerze zaczęli używać lepiej wyglądających i bardziej ulepszonych urządzeń i zbroi.

Wieczni Rycerze wykorzystują szeroki wachlarz broni, głównie utworzony poprzez badanie obcej technologii. Należą do nich: lance laserowe, solidne tarcze energetyczne i laserowe kusze. Posiadają także miecze energetyczne i prawdziwe, które są często używane do walki.

Oprócz swojego głównego arsenału broni, Wieczni Rycerze posiadają wiele pojazdów i mechanicznych wynalazków. Należą do nich m.in. czołgi i robotyczne smoki. Rycerze także wydają się mieć technologię teleportacyjną w arsenale. Większość przywódców korzysta z zaawansowanej zbroi w walce.

Wspomniano, że rycerze posiadają statki kosmiczne.

Jak widać wiele razy w całej serii, Wieczni Rycerze używają zamków jako baz.

Ostateczny cel Edytuj

Forever Knights UA.png

Wieczni Rycerze - "Obca Potęga"/"Ultimate Alien"

W odcinku "Rycerz", oryginalnym celem Wiecznych Rycerzy okazuje się być zabicie smoka, który został schwytany 1.000 lat temu. To doprowadziło do przejęcia technologii przez ludzi i obcych w nadziei na znalezienie broni, aby go zabić. To zaangażowanie przekształciło się w obsesję, że zaczęli niszczyć całą planetę kosmitów smokopodobnych, przekształcając Wiecznych Rycerzy w ludobójcze istoty.

Dwayne McDuffie potwierdził, że Wieczni Rycerze z oryginalnej serii to grupa kierowana przez Driscolla, który chciał rządzić światem, podczas gdy główna grupa, prowadzona przez Patricka, chciała zabić smoka, co wyjaśnia różnice w stroju i zachowaniu.

Prawdziwy i ostateczny cel Wiecznych Rycerzy, zgodnie z przeznaczeniem Sir George'a, prawdziwego założyciela organizacji, była obrona Ziemi przed Dagonem i jego zwolennikami.

Historia Edytuj

Oryginalna seria Edytuj

Forever knights Original.jpg

Wieczni Rycerze w oryginalnej serii

Wieczni Rycerze debiutują w odcinku "Mały problem", gdzie są znani jako "organizacja". Próbują zabrać Szarą Materię (która została złapana przez Howella), ale ich plany zostają udaremnione. Wrócili ponownie w odcinku "Broń ostateczna", gdzie ich formalna nazwa jest używana.

W odcinku "Idealny dzień" wrócili próbując ukraść Omnitrix Benowi podczas uwięzienia go w świecie marzeń, wykorzystując jakąś obcą maszynę, ale bezskutecznie.

Wieczni Rycerze pojawili się w finale "Ben 10", aby pomóc Driscollowi i Czerwonemu Rycerzowi, którzy ubiegali się o uzyskanie Sub-Energii, najsilniejszego na świecie źródła energii, gdzie również współpracowali z innymi złoczyńcami w celu pokonania Bena.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

10 Caballeros Eternos.png

Frakcja Patricka

Główni Wieczni Rycerze pojawiają się w serii "Ben 10: Obca Potęga". Weszli w sojusz z rasą Nadplemienia, nieświadomi ich głównego celu. Na ich zbroi znajduje się znak ∞ symbolizujący nieskończoność. Ich Wiecznym Królem jest Patrick.

Wieczni Rycerze powrócili w "Ben 10: Ultimate Alien" w odcinku "Duplikaty". Była to frakcja prowadzona przez króla Uriana, który próbował zdobyć zbroję bojową. Pojawiają się ponownie w "Wina Andreasa", gdzie Argit używa Andreas, by zniszczyć zamek Wiecznych Rycerzy, by mógł przejąć kontrolę nad ich organizacją, ale został zatrzymany przez Sir Dagoneta. Pojawiają się ponownie w odcinku "Odbita sława".

Rycerze powrócili w odcinku "Oko patrzącego", gdzie zaatakowali drużynę nowoczesnymi pojazdami.

W odcinku "Stwór z pieczęci" okazuje się, że Sir Cyrus jest z frakcji Wiecznych Rycerzy, którzy podążają drogami Pierwszego Rycerza.

W "Czystka" okazuje się, że Pierwszym Rycerzem jest Sir George, który jednoczy frakcje Wiecznych Rycerzy.

Pojawiają się ponownie w odcinku "Niezapomniany rycerz", gdy Ben i jego zespół udali się do ich kryjówki, aby powiedzieć im, że Winston jest częścią Kręgu Strażników Płomienia. Driscoll mówi im o Dagonie i o tym jak Sir George pokonał go. Wspomina też o świątyni, w której serce Dagona się znajduje. Po tym jak Gwen rozszyfrowała miejsce pojawienia się sanktuarium, rycerze zdradzają Bena i grupę. Po przybyciu na wyznaczone miejsce znajdują George'a przy wejściu do świątyni i ratują go. Krąg Strażników Płomienia pojawia się i walczy z rycerzami, natomiast Vilgax absorbuje siłę Askalonu i serca Dagona, dając mu nieograniczoną władzę. Ten z łatwością pokonuje wszystkich. Winston następnie pojawia się (pod kontrolą Dagona) i mówi do Vilgaxa, że aby zdobyć jeszcze więcej mocy, musi zniszczyć pieczęć. Vilgax zostaje oszukany i po zniszczeniu pieczęci zostaje wessany do wymiaru Dagona, podczas gdy Sir George zyskuje młodość.

Screen shot 2011-09-21 at 9.45.57 AM.png

George i jego nowi rycerze

Rycerze ponownie pojawiają się w odcinku "Zrównanie planet", kiedy Ben i jego zespół infiltrują strefę 51 i znajdują George'a.

Wieczni Rycerze również pojawiają się w odcinku "Początek końca", gdzie walczą z Ezoterykami. Grupa następnie idzie jaskini, gdzie znajduje się pieczęć prowadząca do wymiaru Dagona. Po śmierci Winstona, rycerze nalegali na walkę z Vilgaxem, nowym "pionkiem" Dagona. Chociaż Rycerze mogli odeprzeć początkowe ataki Vilgaxa, zostali ostatecznie pokonani i poważnie zranieni.

W finale "Ultimate Alien", gdy Sir George sprzymierzył się z grupą Bena, Wieczni Rycerze dołączyli do niego próbując pokonać Dagona. Niektórzy rycerze, a konkretnie ci bez hełmów, zostali zamienieni w Ezoteryków, ale później stali się normalni.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy", okazuje się, że Wiecznych Rycerzy jest coraz mniej. Koronę Wiecznego króla zyskał Joseph Chadwick, którego planem było wymazanie gatunków obcych, ale Ben zatrzymał go. Giermkiem Josepha stał się Sir Morton, który przeżył po wybuchu.

W odcinku "Bill Gacks", Wieczni Rycerze z nieznanego powodu walczyli z Wodnym Nahajem, rozwalając doszczętnie nowy sklep Pakmara z gąbkami. Rycerzom udaje się uciec.

W odcinku "Szybkołak w Londynie", Wieczni Rycerze pojmują Wes Green'a i zdobywają ostatnią fiolkę tajemniczego eliksiru. Joseph przerywa walkę na cmentarzu mówiąc, że dziadek Kai żyje. Rycerze zabierają ich do Big Bena, gdzie ustawiają specjalne urządzenie, które odbija światło księżyca i ukazuje Ekskalibur. Chadwick próbując wyciągnąć miecz ze skały, pije eliksir, który zmienia go w goryla. Pomimo nowych umiejętności nie udaje mu się wyciągnąć artefaktu, więc pod groźbą zabicia Kai, każe Benowi zrobić to za niego. Nadzwyczajna siła Gigantozaura zawiodła. Sir Morton i Komedia i Tragedia pomagają bohaterom się wydostać z podtapianej świątyni, po czym uciekają. Drużyna myśli, że Chadwick nie żyje, lecz ten wychodzi z wody, trzymając w ręku popsutego Czerwonego Rycerza.

Członkowie Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gry onine Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wieczni Rycerze powstali około 1000 lat temu.
  • Wszyscy Wieczni Rycerze to mężczyźni.
  • Są Brytyjczykami.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki