FANDOM

Wes Green jest starym przyjacielem Maxa, a także byłym hydraulikiem. Mieszka w Nowym Meksyku, wraz z wnuczką Kai.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Wes jest starszym mężczyzną z długimi, siwymi włosami. Nosi białą koszulę, która znajduje się pod brązową kamizelką. Jego spodnie są siwe, a buty ciemnobrązowe.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Wes ma więcej zmarszczek. Nosi brązową marynarkę z jasnym futrem, a pod nią żółtą bluzkę z ciemniejszymi plamami. Spodnie Wesa są jaśniejsze.

Umiejętności Edytuj

Wes zna się na technologii, a także na różnych gatunkach obcych. Posiada także umiejętności w walce wręcz. Jest nieco staroświecki, przez co przestrzega reguł ustalonych wiele lat temu przez jego przodków. Z łatwością potrafił walczyć Proto-Sprzętem.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Wes zadebiutował w odcinku "Benwilk", gdzie spotkał swojego dawnego partnera, Maxa Tennysona. Każdy myśli, że Ben przekształcił się w wilkołaka, bo został ugryziony przez jednego. Jednak w rzeczywistości, kosmiczny wilkołak podrapał Omnitrix, przez co zegarek pobrał jego DNA.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Wes powrócił w odcinku "Szybkołak w Londynie", gdzie ponownie spotkał Bena.

W odcinku "Wystawa w muzeum", Wes Green pojawił się w muzeum na hologramie, na którym były pokazywane kosmiczne artefakty.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj