FANDOM

Way Big, wcześniej Największy, to kosmita z próbki DNA To'kustara z Kosmicznych Burz.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Way Big jest ogromnym, czerwono-białym kosmitą z dużą kryzą na głowie. Ma takie elementy podobne na ramionach i kolce na talii. Ma czerwone ramiona z trzema czarnymi podłużnymi naroślami i białymi kolcami na łokciach. Ma też bransoletki na ramionach. Na policzkach ma dwie białe rurki. Na czerwonych stopach ma czarne płyty.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

W seriach "Obca Potęga" i "Ultimate Alien", Way Big ma czerwone koło na piersiach z linią do pasa. Szyje ma całą czarną. Jego ręce są białe i mają czerwone łokcie. Jego stopy są czerwone. Nie ma już rurek na policzkach. Ma zielone oczy i czerwone policzki. Nosi symbol Omnitrixa/Ultimatrixa na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Omniverse", Way Big jest bardziej podobny do oryginalnej serii. Na policzkach ma rurki i ma też trzy czerwone blaszki na szyi. Jego ostrza na ramionach i w okolicy tali wróciły. Ma również czarne rękawiczki bez palców. Jest bardziej muskularny i ma dużo czerwonych elementów na nogach. Symbol Omnitrixa znajduje się na piersi. Tak samo wygląda 11-letni Way Big.

Umiejętności Edytuj

300px-Waybig2

Strzelanie niebieskim promieniem

Way Big jest bardzo silny - jest w stanie pokonać przeciwników nawet jego wielkości jak np. Vilgaxa w odcinku "Primus".  Way Big jest też bardzo wytrzymały. Potrafi strzelać niebieskim promieniem kosmicznym. Robi to poprzez skrzyżowanie rąk. Może przetrwać w próżni oraz w ekstremalnych temperaturach. Jest też bardzo szybki co widać w odcinku w "Wir śmieci".

Wady Edytuj

Way Big może zostać sparaliżowany poprzez zaatakowanie jego kryzy na głowie.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Way Big wrócił w odcinku "Wojna światów: część 1", gdzie bezskutecznie próbował zniszczyć bramę przeskoku.
  • W odcinku "Zemsta Vilgaxa: część 2", Way Big był jednym z cudzoziemców, którzy uciekli z Omnitrixa.
  • W odcinku "Po prostu" bezskutecznie próbował powstrzymać wojnę.
  • W odcinku "Primus", Way Big pokonał gigantycznego Vilgaxa.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Derricka, super prędkość Way Biga była usterką.
  • Rozmiar Way Biga zdaje się zmieniać, w każdej serii.
  • Jest jednym z obcych, którzy zostali odblokowani w filmie.
  • Jest pierwszym z kosmitów odblokowanych przez Azmutha. Drugim był Bykżab, a trzecim Atomix.
  • Jest jednym z 4 obcych, którzy uciekli z Omnitrixa.

Zobacz też Edytuj