FANDOM

Way Big, wcześniej Największy, to kosmita z próbki DNA To'kustara z Kosmicznych Burz.

Wygląd

Ben 10

Największy jest kolosalnym humanoidem z wyrastającą kryzą na głowie, czarną na górze oraz czerwoną z dołu. Posiada silnie wydłużone łopatki i kolce wyrastające na ramionach, podobnie do tych, które posiada Szybcior. Posiada czerwone ramiona z parą czarnych linii i białymi płetwami na łokciach. Ma opaskę na przegubie i żółte oczy z dwoma dodatkowymi oczami na policzkach. Posiada czerwone stopy z dwoma palcami oraz czarne sandały na środku stóp i linię na boku szyi.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

W seriach "Obca Potęga" i "Ultimate Alien" kryza Way Biga była czerwona z góry i czarna na dole, natomiast ramiona były białe, z czerwonymi płetwami, a jego szyja była czarna. Nadgarstki Way Biga były czarne, a stopy czerwone i przypominały buty. Stracił pasy na ramionach i brakowało mu ostrzy na ramionach i talii. Ma zielone oczy, bez dodatkowych. Way Big nie miał pokrowców podobnych do sandałów. Way Big nosił na piersi symbol Omnitrixa / Ultimatrixa.

Ben 10: Omniverse

W serii "Omniverse", Way Big ma trzy czerwone linie na szyi. Ostrza na jego ramionach powróciły i zdobył czarne rękawiczki bez palców, podobne do tych, które nosi Czteroręki. Jest teraz bardziej umięśniony. Powróciły mu oczy na policzkach i są pokryte metalem. Na jego talii znajdują się również ostrza. Dostał także dwa paski na ramionach. Way Big 11 letniego Bena wygląda identycznie jak 16 letniego Bena.

Umiejętności

300px-Waybig2

Strzelanie niebieskim promieniem w "Ultimate Alien"

Way Big jest bardzo silny - jest w stanie pokonać przeciwników nawet jego wielkości jak np. Vilgaxa w odcinku "Primus".  Way Big jest też bardzo wytrzymały. Potrafi strzelać bardzo potężnym kosmicznym promieniem.
Way Big

Way Big strzela swoim promieniem w "Omniverse"

Robi to poprzez skrzyżowanie rąk. Może przetrwać w próżni oraz w ekstremalnych temperaturach. Jest też bardzo szybki co widać w odcinku w "Wir śmieci".

Wady

Way Big może zostać sparaliżowany poprzez zaatakowanie jego kryzy na głowie.

Historia

Ben 10

Ben 10: Obca Potęga

  • Way Big wrócił w odcinku "Wojna światów: część 1", gdzie bezskutecznie próbował zniszczyć bramę przeskoku.
  • W odcinku "Zemsta Vilgaxa: część 2", Way Big był jednym z cudzoziemców, którzy uciekli z Omnitrixa.
  • W odcinku "Po prostu" bezskutecznie próbował powstrzymać wojnę.
  • W odcinku "Primus", Way Big pokonał gigantycznego Vilgaxa.

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Występy

Mad Way Big

Wściekły Way Big przed wystrzeleniem promienia

Ben 10

Ben 10: Obca Potęga

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Według Derricka, super prędkość Way Biga była usterką.
  • Kosmiczny promień Way Biga może być na tyle silny, aby spokojnie zniszczyć planetę gabarytów Plutona.
  • Rozmiar Way Biga zdaje się zmieniać, w każdej serii.
  • Jest jednym z obcych, którzy zostali odblokowani w filmie.
  • Jest pierwszym z kosmitów odblokowanych przez Azmutha. Drugim był Bykżab, a trzecim Atomix.
  • Jest jednym z 4 obcych, którzy uciekli z Omnitrixa.
  • Jest jednym z pięciu kosmitów, którzy pojawiają się aktywnie we wszystkich czterech seriach, inni to Diamentogłowy, Upchuck, Kulopłot i Fantom.
  • Way Big jako To'kustar może tworzyć i kontrolować Kosmiczne Burze, które mogą być również wykorzystywane do zamieszkiwania i transportu, ale nigdy nie użył tej umiejętności w serialu.
  • Według Derricka, Way Big jest 6 najpotężniejszym obcym.

Zobacz też