FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Upchuck to kosmita z próbki DNA Łasucha z planety Peptos XI.

Wygląd Edytuj

Upchuck jest małym kosmitą o seledynowym kolorze skóry. Nosi czarny hełm z pomarańczowymi okularami i srebrnym ostrzem na czubku. Jego nadgarstki są owinięte pomarańczowymi pasami. Symbol Omnitrixa znajduje się na klatce piersiowej, z którym są połączone srebrne naramienniki, na których można zauważyć małe żółte i pomarańczowe kolce.

Umiejętności Edytuj

Upchuck ma cztery bardzo silne, klejące się języki, które mogą się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Jego usta i żołądek mogą rozciągnąć się, pozwalając mu przełknąć i strawić obiekty dość większe niż on sam.

Upchuck posiada kilka kwasów w żołądku, które rozpuszczają prawie wszystkie formy materii. Nie może jednak spożywać materii organicznej. Pozycje spożywane są zmieniane w kule cieczy, które mogą być wydalane z wielką dokładnością. Może też zastosować je jako bumerang czy frisbee. Upchuck może też pluć śluzem.

Wady Edytuj

Upchuck nie może połknąć dużej ilości obiektów na raz. Zjadając coś, kosmita staje się grubszy i cięższy dopóki tego nie wypluje, przez co ma spowolnione ruchy i obniżone skoki.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj