FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Ben Tennyson znany jako Wściekły Ben to alternatywny odpowiednik Bena z nieznanej linii czasu.

Wygląd Edytuj

Wściekły Ben nosi długie, żółte spodnie z czarnym kolczastym pasem, pomarańczową koszulkę i niebieską porwaną kamizelkę. Na lewym ramieniu można zauważyć kolczasty ochraniacz. Ma czarno-siwe buty, czarne rękawice i opaski. Włosy Bena są ułożone "na irokeza", w uszach ma srebrne kolczyki, a pod oczami ma czarne pasy. Na lewym nadgarstku nosi Omnitrix.

Osobowość Edytuj

Wściekły Ben jest agresywnym chłopakiem, który wszystko woli rozwiązać w walce. Nie jest sympatyczny i sprawia pozory niebezpiecznego człowieka.

Umiejętności Edytuj

Wściekły Ben jest posiadaczem Omnitrix - urządzenia, które pozwala na zmianę swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Używając zegarka, chłopak może zmieniać się w kosmitów takich jak: Gniew, Diamnetogłowy, Upchuck, NRG czy Way Big. Stając się kosmitą, Ben dostaje jego wygląd, głos, wszystkie jego wyjątkowe umiejętności i kompetencje, ale także słabe strony. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA. Oprócz tego, Tennyson wykazał się niezwykłym refleksem, a także umiejętnością walki wręcz.

Wady Edytuj

Wściekły Ben ma alergie na orzeszki ziemne i boi się pawi. Dodatkowo największym lękiem Tennysona jest strach przed klaunami. Często działa lekkomyślnie i uruchamia irracjonalne impulsy, które wprowadzają go w błąd.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Wściekły Ben debiutuje w odcinku "I nie było żadnego", gdzie wraz z innymi złymi wersjami Tennysona gonił przez miasto dobrego Bena. Chłopaka uratował oryginalny Ben i profesor Paradox, jednak gonitwa przeniosła się do Los Soledad. Tam walczył z dobrymi wersjami Tennysona jako Gniew. Nagle nad opuszczonym miastem zaczął rozprzestrzeniać się czerwony promień, który usunął z czasoprzestrzeni wszystkie wersje Bena, oprócz dobrej wersji.

W odcinku "I pojawił się Ben", Wściekły Ben pojawia się tuż po tym, jak Mechaniczny przywrócił do życia w czasoprzestrzeni wszystkie wersje Tennysona. Chłopak ponownie zaczął walczyć, jednak dobry Ben używając kompetencji kosmity odsyła go z powrotem do swojego wszechświata.

W odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 1", Wściekły Ben zostaje sprowadzony przez Maltruanta, aby zajął się Benem 10 i Benem 23. Tennysonowie wraz z doktorem Psychobosem ukrywają się, jednak Upchuck odnajduje ich i atakuje.

W odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 2", Punk Ben więzi trójkę postaci z innego wszechświata. Nakazuje Wściekłemu Rookowi, aby ich pilnował. Pomimo czujnej obserwacji niewolników, trójce udaje się uciec. Zły Tennyson jest wściekły, że Blonko pozwolił im uciec. Po pewnym czasie znowu dochodzi do konfrontacji nosicieli Omnitrixów. Way Big zostaje pokonany przez NanoBena i Świecącego Volta, a następnie zostaje aresztowany przez Punk Rooka, który uświadomił sobie, że to co robi jest złe i rani wiele istnień. Revonnahgander blokuje też dostęp do Omnitrixa chłopaka.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ben jest typowym człowiekiem określanym jako punk. Styl ten używa też Piącha i jego towarzysze.

Zobacz też Edytuj