FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Vilgax jest jedną z możliwych alternatywnych wersji Vilgaxa.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Vilgax nie różni się znacznie, od młodszej wersji. Jego lewa ręka jest większa i wystają z niej kolce. Ma coś w rodzaju czerwonych rękawiczek, a jego nogi wydają się bardziej kobiece. Jego macki są nieco dłuższe.

Umiejętności Edytuj

Doktor Animo uwalnia Vilgaxa, po czym daje mu nową, silniejszą formę z nowymi akcesoriami, takimi jak genetycznie wszczepione bronie i bio-dopalacze. Ma teraz ściąganą mackę i jest w stanie strzelać organicznymi bombami z prawego nadgarstka. Jego siła została podwojona, a także ma zaprogramowane wszystkie ruchy obcych Bena 10.000 w jego DNA.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Vilgax debiutuje w odcinku "Ben 10.000", dwadzieścia lat w alternatywnej przyszłości, gdzie ostatecznie uciekł z Nicości przez portal otwarty na innej planecie. W tym czasie Ben nie ryzykował w walce z Vilgaxem i "zostawił go w kawałkach". Dodatek odcinka ujawnia, że ta walka miała miejsce, kiedy Ben miał 15 lat.

Doktor Animo wskrzesił Vilgaxa używając swojego Transmodulatora. Ostatecznie jednak Ben pokonuje Vilgaxa poprzez zamrożenie go w zbiorniku wodnym za pomocą Arktiguany. Nie wiadomo, co stało się z Vilgaxem po tym zdarzeniu.

W "Do widzenia i nie ma czego żałować" młody Vilgax wysyła drony do szkoły Bena, gdy on sam atakuje jego dom. Potem rodzina Tennysonów (Ben, Max i Gwen) pokonują go.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Zobacz też Edytuj