FANDOM

Viktor jest Transylianinem z planety Anur Transyl, a także członkiem potwornego trio.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Viktor przypomina Frankensteina z dwiema wielkimi, brązowymi cewkami na plecach. Ma czarne, krótkie włosy oraz jedno sztuczne oko. Na jego ciele znajduje się wiele małych gniazdek elektrycznych.

Viktor jest bardziej szary. Na głowie ma dziwne metalowe płyty, a jego oczy są czerwone. Cewki na jego plecach są szare/srebrne.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Viktor wygląda tak jak w oryginalnej serii, tylko ma coś w rodzaju bordowej kamizelki. Posiada także dwa gniazdka na brodzie. 

Umiejętności Edytuj

RMP (394).png

Elektryczność Viktora

Viktor, dzięki dwóm cewkom na plecach, może generować ogromne ładunki prądu. Pozwala mu to na manipulowanie nim, a także elektromagnetyzmem. Może magnesować nogi do różnych konstrukcji metalowych.

Oprócz zdolności związanych z prądem, Viktor posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę, a także potrafi przetrwać w próżni. Dodatkowo jego inteligencja jest ponadprzeciętna.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Viktor pracował w NASA w celu uzyskania środków do promu kosmicznego, a jednocześnie pomagał Fantomowi. Jego bezpośrednim planem było wskrzeszenie swego pana, a także zapobieganie promieniom słonecznym dotarcia do Ziemi za pomocą różnych satelitów, by "mistrz" był w pełni mocy przez cały czas. Jednak nie był traktowany z szacunkiem po zmartwychwstaniu Fantoma. Pełni funkcję nieoficjalnego przywódcy trzech cudzoziemców z horroru.

Ben 10 Edytuj

Viktor zadebiutował w odcinku "Powrót", gdzie udało mu się wskrzesić Fantoma.

W odcinku "Bój się ciemności", Ben walczył z nim i Fantomem. Chłopak przypadkowo zyskuje jego DNA, kiedy Viktor odnajduje Bena i chwyta go za nadgarstek. Viktor zasadniczo zostaje pokonany pod koniec odcinka. W próbie teleportu Bena do Nicości, on i mumia wpadają do portalu, który stworzył.

Viktor pojawia się w odcinku "Król Viktor". W tym odcinku okazuje się, że prawdziwy dr Viktor został wrzucony do Nicości przez Kevina. Król Xarion później wykorzystał Amfibiana, by przenieść swój umysł do ciała Viktora, czyniąc duet "Król Viktor". Po tym został pokonany przez Bena i zespół.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Viktor powraca w odcinku "Kto jest potworem?", gdzie jego zacementowane ciało miało zostać przetransportowane jak najdalej od Ziemi. Poprzez usterkę w Uroczej Kaczce wywołanej przez doktora, bohaterowie byli zmuszeni wylądować na Anur Transylu. Tam De Szrama pożera duszę króla Xariona i przywraca ciało prawowitemu właścicielowi, po czym ponownie się z nim sprzymierza. Gdy De Szrama zostaje pokonany przez Bena, uciekają.

W odcinku "Na zamku De Szramy", Viktor wraz Crüjo są pod wrażeniem nowych sztuczek, jakich nauczył się De Szrama. Po otrzymanych pochwałach pan rozkazuje im wrócić do pracy.

W odcinku "Fangampir", Viktor sprzeciwia się planowi De Szramy, który ma za zadanie wskrzesić Lorda Trasyla i innych Vladatów, gdyż wiele lat temu zniewolili oni Transylian i polowali na nich. Niechętnie działa przy boku dawnego wroga, lecz podczas walki z nowym obcym Bena - FangampiremKiereszury przejmują kontrolę nad nim, Crüjo i Kuphulem. Wbrew swojej woli pomagają Tennysonowi odnaleźć kryjówkę wroga, po czym walczą z Rookiem, Kaczem i Scoutem, którzy są pod władaniem Vladata. W chwili, w której Lord Transyl miał zahipnotyzować chłopaka, niszczy Kiereszurę tłumacząc się, że jego nienawiść do gatunku Vladatów jest większa niż nienawiść do Bena. Zabiera później osłabionego wroga do trumny blisko słońca, gdzie nie wyrządzi nikomu szkody.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Viktor to drugi złoczyńca znaleziony w bloku lodu, podczas gdy pierwszym był Vilgax.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Viktor

  • Viktor dobry?

    13 wiadomości
    • Wini989 napisał(a):Derrick mapisał na ask-u że jest'' neutralny '' Link?
    • Tsa też wrzuce coś z kontekstu: Vicktor Validus jest DOBRY D: tylko te evilowe clony Eleny były zł3 !!! D:

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki