FANDOM

Victor Emilio Validus był ojcem Eleny Validushydraulikiem szkolonym przez Maxa, który planował dać kontrolę centrali Victorowi i odejść na emeryturę. Jednak odkryto, że ukradł on kosmiczną technologię, przez co złamał kodeks organizacji. Max czuł się zdradzony przez Validusa, przez co nie wierzył mu, gdy próbował on udowodnić, że nanochipy to gatunek kosmitów zwany rojem. Przez to został karnie wydalony z szeregów hydraulików. Później Max chciał naprawić swój błąd.

Historia Edytuj

Ben 10: Alien Swarm Edytuj

Validus

Validus w "Alien Swarm"

Validus, pracując nad nanochipami, został zarażony, przez co został gospodarzem królowej. Ona, wykorzystując jego umysł hydraulika, zmodernizowała nanochipy, a później wykorzystała jego ciało do masowej produkcji. Kiedy na miejsce przyjechał zespół, odkryli o co chodzi. Kevin i Gwen nalegali, aby zabić królową razem z Victorem, ale Ben wykorzystał swoją nową formę - NanoBena, i walczył z królową twarzą w twarz.

Gdy królowa została pokonana, Victor poszedł do swojej córki. Max przeprosił, że mu nie wierzył. Validus powiedział, że to jego wina, bo chciał to zrobić sam, a mógł poprosić Maxa o pomoc.

Victor pojawia się w odcinku "Zemsta roju". Został uznany za zmarłego, co okazało się być prawdą, gdyż Gwen wyczuła go pod ziemią na cmentarzu. Elena znalazła kilka nanochpiów i badała je, przez co została nową królową. Mogła rozkazać chipom przybrać dowolną postać, np. Victora.

Jego dokładna przyczyna śmierci jest nie znana. Mogło być tak, że zachorował, lub zmarł w wyniku gospodarowania nanochipami, przez co doznał jakiś powikłań.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Zemsta roju (pierwsze ponowne pojawienie, śmierć, klony)

Ciekawostki Edytuj

  • W outro "Alien Swarm", jego nazwisko było napisane źle: Valadis.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki