FANDOM

Verdona Tennyson jest żoną Maxa Tennysona, matką Carla i Franka, a także babcią Bena, Kennetha, Sunny i Gwen.

Historia Edytuj

Verdona opuściła swój świat na długo przed oryginalną serią i została sprowadzona na Ziemię przez cudzoziemca-robota, który złapał ją i chciał wykorzystać jej moc na swojej planecie. Statek z Anodytką rozbił się w Saint Louis, gdzie poznała Maxa, którego ostatecznie poślubiła. W tym czasie ukryła swoje dziedzictwo bardzo dobrze i mieszała w ludzkim społeczeństwie. Podczas swego czasu razem, Verdona zawsze miała do czynienia z okupacją Maxa, hydraulikami, i ostatecznie po długim, szczęśliwym związku, ona i Max rozeszli się.

Mieli dwóch znanych synów - Carla i Franka. Jednak, ani Carl, ani Frank nie odziedziczyli zdolności Anodytki. Później wróciła na Anodynę. Kiedyś wróciła na Ziemię, aby sprawdzić, czy któryś z jej wnuków odziedziczył jej umiejętności, ale bezskutecznie. Jeszcze kilka lat później okazało się, że Gwen odziedziczyła zdolność panowania nad maną.

Oryginalna seria Edytuj

W filmie "Ben 10: Wyścig z czasem", Max powiedział Benowi, że Verdona odeszła, choć może to być kłamstwem (może to być również prawdą, gdyż Verdona mogła umrzeć w tej osi czasu). Ben nie był prawdopodobnie gotowy na poznanie prawdy o Verdonie jako Anodytce.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Kiedy wiadomość o zniknięciu Maxa wyszła na jaw, Verdona przyszła do swego ulubionego jeziora, pamiętając dobre czasy z mężem. Tam spotkała się z wnukami i ich przyjacielem, Kevinem, którzy zakładają, że nie ma pokojowych zamiarów. Potem magicznie znika, pozostawiając kwiat u podstawy drzewa, na którym było wygrawerowane serce z napisem "Max + Verdona". Potem powróciła w nocy, decydując się na "trochę zabawy" z Benem i Kevinem. Kiedy Gwen interweniowała, Verdona ujawniła, ze jest ich babcią.

Verdona

Verdona w ludzkim ciele

Później wchodzi do domu Gwen, wyjaśniając jej historię z Maxem, a następnie oferuje dziewczynie wrócić z nią do Anodynę, by osiągnęła pełny potencjał swoich kompetencji i umiejętności. Po przemyśleniu propozycji, Gwen odmówiła. Verdona następnie zrzuciła jej ludzkie ciało, ukazując swoją prawdziwą postać Anodytki. Powiedziała, że Gwen jest zbyt młoda, by podejmować własne decyzje i postanowiła zniszczyć jej ludzkie ciało, by uwolnić drzemiącą wewnątrz Anodytkę, ale Ben i Kevin stanęli w jej obronie.

Po krótkiej walce na trawniku (i części domu), Gwen powiedziała jej, że wolałaby zostać na Ziemi z przyjaciółmi i rodziną. Ostatecznie Verdona leci w kosmos twierdząc, że będzie odwiedzać Ziemię i sprawdzać postępy Gwen.

Verdona closeup

Verdona uwięziona w ludzkiej postaci

Verdona ponownie pojawiła się w odcinku "Kłopotliwa kuzynka", gdzie była w stanie obezwładnić Sunny, która atakowała Gwen, a także zabrała Sunny i jej chłopaka, Antonio z powrotem na Anodynę.

Historia Verdony i Maxa została objawiona w odcinku "Jak poznałem waszą babcię", gdzie była więziona przez synthroida (gatunek kosmity-robota), który chciał wykorzystać jej uprawnienia jako paliwo na jego planecie. Max ją uratował.

Umiejętności Edytuj

Ma znacznie więcej doświadczenia jako Anodytka i może robić więcej niż Gwen i Sunny. Verdona okazała się wystarczająco silna, aby pokonać Gwen, Bena i Kevina.

Osobowość Edytuj

Anodite kiss

Pierwszy pocałunek Maxa i Verdony

Jak wszyscy Anodyci, Verdona jest wolnym duchem. Choć czasem działa bardziej dojrzale i doroślej, przeważnie bawi się jak dziecko. Lubi także słuchać i tańczyć do ulubionego zespołu Maxa. Verdona jest też nieco amoralna i nieczuła. Ma niesamowite poczucie humoru, który zostało przeniesione na Bena. Stosuje również surową dyscyplinę.

Występy Edytuj

Verdona True Form

Verdona apsorbuje manę

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Co ciekawe, zawsze była mowa o Franku i Carlu jako jej dzieciach, jednak tezę tę zniszczono w 25 odc. Ben 10: Ultimate Alien, gdy okazuje się, że ma jeszcze jedną wnuczkę, Sunny. Może być to przekaz, że Max Tennyson nie jest ojcem jednego z rodziców Sunny.
  • Według Derricka nie istnieją obecnie plany wprowadzenia Verdony z powrotem.
    • Pomimo tego Derrick zrobil redesign Verdony i udostępnił go na Asku.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki