FANDOM

V.V. Argost to postać pojawiająca się w odcinku "Na szczęście jest sobota". Jest inteligentnym Yetim z Ziemi.

Wygląd Edytuj

V.V. Argost został połączony z innymi kryptydami, zwierzętami, a także kosmitami, przez co stał się mutantem.

Osobowość Edytuj

Argost jest skrupulatnym mistrzem planowania i manipulacji. Wielokrotnie używa podstępów na swoich wrogach. Ponadto rozwinął szereg planów, które miały być wykonane w ciągu miesiąca od śmierci, aby przywrócić życie. Argost jest także bezwzględnym psychopatą rozkoszującym się śmiercią innych. Jego ostatecznym celem jest przejęcie mocy Kura i dominacja nad światem.

Umiejętności Edytuj

Argost's mask

Maska Argosta

Argost był Yetim, który miał ponadprzeciętną siłę niż zwykli ludzie. Po wskrzeszeniu zwiększyła się ona, a moce Anty-Kura pozostały, przez co może kontrolować kryptydy. Po mutacji zyskał także skrzydła, umożliwiające latanie, a także głowę smoka na ręce, przez co może ziać ogniem.

Wady Edytuj

Ze względu na to, że został wskrzeszony, jest podatny na utratę siły życiowej, przez co musi być ciągle zasilany.

Historia Edytuj

Tgis 15

Uwolnienie energii życiowych

Argost przez długi czas prowadził w telewizji show "Dziwny świat" i był długoterminowym wrogiem tajemniczych naukowców, jak i rodziny Sobotów. Trzy lata przed śmiercią, Argost domyślił się, że może ponieść klęskę w bitwie z Zakiem, więc dostarczył plany budowy maszyny umożliwiającej wskrzeszenie go. Jego obawy przeistoczyły się w realny świat, ponieważ podczas walki próbował wchłonąć uprawnienia Kura, przez co jego Anty-Kur połączył się z Kurem, zabijając go.

Trzy lata później Animowi udało się wskrzesić Argosta, ale ten potrzebował coraz więcej energii życiowej do utrzymania swojego nowego ciała. Razem z armią frankenkryptyd próbował zabić Zaka, ale nie wiedział, że Sobotowie współpracują z Benem i Rookiem, przez co został pokonany, uwalniając wszystkie pojmane energie życiowe i odzyskując swoją starą postać. Na końcu odcinka został aresztowany przez hydraulików.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Argost who

Argost przed śmiercią i wskrzeszeniem

  • Argost nosił maskę, by ukryć swoją prawdziwą tożsamość. Dzięki temu nie musiał obawiać się ani ludzi, ani tego, że Zak Sobota przejmie nad nim kontrolę. Zdobycie mocy Anty-Kura zapewniło mu jednak skuteczną ochronę, a ciało stworzone przez Doktora Animo nie pozwoliłoby Argostowi na dalsze udawanie człowieka. Założenie maski nie miało więc logicznego uzasadnienia.
  • V.V. to skrót od Vincent Vladislav.
  • Jest postacią z kreskówki "Tajemniczy Sobotowie".

Zobacz też Edytuj