Uwolnij obcego to gra online z serii "Ben 10: Omniverse". Polega ona na zbieraniu kodów przeznaczonych do odblokowania nowych obcych i kolejnych poziomów. Ukazała sie druga część tej gry,  jest to "Uwolnij obcego 2".

Grywalne postacie Edytuj

Inne postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Misje Edytuj

Misja 1 -Ben Edytuj

Dziadek Max ukrył nowy Omnitrix . Pierwsza misja ma na celu odnalezienie go.

Misja 2 - Bloxx Edytuj

Jako Bloxx  masz spotkać się z dziadkiem Maxem, lecz miasto zastało zaatakowane przez złych obcych.

Misja 3 - Feedback Edytuj

(Misja wspomnień w retrospekcji) Jako Feedback musisz pokonać niebezpiecznych wrogów z lasu i odnaleźć tajemniczego człowieka , który ma cenne informacje na temat twojej przyszłości.

Misja 4 - Shocksquatch Edytuj

Jako Shocksquatch przeszukaj Podmiasto, aby znaleźć Rooka. Nie daj się oszukać napotkanym obcym, ponieważ niektórzy z nich mogą być naprawdę niebezpieczni.

Misja 5 - Czteroręki Edytuj

Jako Czteroręki odnajdź sługusa Khybera i przekonaj go, aby zdradził ci miejsce, gdzie jest przetrzymywany Rook.

Misja 6 - Inferno Edytuj

Jako Inferno przeleć nad lasem i zniszcz latające droidy. Zlokalizuj informatora, który powie ci, gdzie jest Rook.

Misja 7 - Kulopłot Edytuj

Jako Kulopłot znajdź Bubble Helmeta, który wie jak odblokować drzwi, by uwolnić Rooka.

Misja 8 - Gravattack Edytuj

Jako Gravattack przeleć nad Bellwood i pokonaj droidy. One są teraz o wiele silniejsze...

Misja 9 - Diamentogłowy Edytuj

Jako Diamentogłowy znajdź przełącznik otwierający cele Rooka. Lecz ktoś na ciebie w lesie będzie czekał...

Misja 10 - Rook Edytuj

W tej chwili pomóż Rookowi wyjść z statku Khybera i lasu.

Ciekawostki Edytuj

  • 16-letni Ben używa Feedbacka, tyle że Feedback jest w formie 11-letniego Bena.
  • Ben nie ma 10 na koszulce.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!