FANDOM

Ben 10: Ultimatrix Unleashed to gra online z serii "Ben 10: Ultimate Alien", dostępna na stronie Cartoon Network. Jest to remake Omnitrix Unleashed.

Grywalne postacie Edytuj

Normalni kosmici Edytuj

UU instruction

Instrukcja

  • Pajęczarz: jest pierwszym obcym. Wykonuje szybkie ataki i mocne kopnięcia w powietrzu. On jest najszybszy i jednocześnie najsłabszy.
  • Szlamfajer: zostaje odblokowany na poziomie 2. Jest drugi pod względem siły i szybkości. Jego ataki są związane z ogniem.
  • Gigantozaur: zostaje odblokowany na poziomie 3. Jest najsilniejszy i zarazem najwolniejszy. Jego kolor ataku jest pomarańczowy.

Ostateczni kosmici Edytuj

Ostatecznymi kosmici są dostępni, gdy pasek jest pełny. By ich użyć, należy wcisnąć spację.

  • Ostateczny Pajęczarz: jest ostateczną formą Pajęczarza. Jego atak to potężne uderzenie w ziemię kilka razy. Jego kolor ataku to fioletowy.
  • Ostateczny Szlamfajer: jest ostateczną formą Szlamfajera. Jego atak to zrzucanie niebieskich kul ognia na ziemię. Jego ataki są niebieskiego koloru.
  • Ostateczny Gigantozaur: jest ostateczną formą Gigantozaura. Jego atak to strzelanie kilka czerwonymi rakietami w przeciwnika. Jego kolor ataku to czerwony.

Niegrywalne postacie Edytuj

  • Ben Tennyson: jest głównym bohaterem. Pojawia się na początku każdego poziomu, po stracie energii i w oknach dialogowych.
  • Gwen Tennyson: jest jedną z głównych bohaterów. Pojawia się w oknach dialogowych doradzając Benowi .
  • Kevin Levin: jest jednym z głównych postaci. Pojawia się w oknach dialogowych dając informacje Benowi.
  • Pułkownik Rozum: jest wojskowym. Pojawia się on na pierwszym poziomie w oknach dialogowych dając informacje Benowi.

Wrogowie Edytuj

Poziom 1 Edytuj

Normalni złoczyńcy Edytuj

  • Zieloni strażnicy: są pierwszymi przeciwnikami. Są łatwi do pokonania. Ich ataki są związane z bronią. Pojawiają się w każdej części poziomu.
  • Niebiescy strażnicy: są pierwszymi przeciwnikami. Są łatwi do pokonania. Strzelają laserami. Pojawiają się oni w drugiej i trzeciej części poziomu.
  • Czerwoni strażnicy: są pierwszymi przeciwnikami. Są łatwi do pokonania. Strzelają laserami. Mogą poruszać się za pomocą lin. Pojawiają się w trzeciej części poziomu.

Boss Edytuj

  • Bivalvan: jest bossem na poziomie 1. Atakuje kulami wodnymi, tworzy wodny poślizg i fontanny. Jest nieco trudny do pobicia.

Poziom 2 Edytuj

Normalni złoczyńcy Edytuj

  • Rojo: jest złoczyńcą, który pojawia się z wraz ze swoim gangiem. Jest łatwa do pokonania. Pojawia się tylko w pierwszej części poziomu.
  • Azula: jest członkinią gangu Rojo. Jest łatwa do pokonania. Pojawia się tylko w pierwszej części poziomu.
  • Armanda: jest członkinią gangu Rojo. Jest łatwa do pokonania. Pojawia się tylko w pierwszej części poziomu.
  • Kosmiczni z kilofami: są sługusami Vulkanusa. Są mali i łatwi do pokonania. Pojawiają się w drugiej i trzeciej części poziomu.
  • Skalne potwory Czarodziejki: są sługusami Czarodziejki. Są nieco trudni do pokonania. Pojawiają się w drugiej i trzeciej części poziomu.

Boss Edytuj

  • Zombozo: jest głównym bossem poziomu 2. Jest trochę trudny do pobicia. Wysyła balony, które przy dotknięciu wybuchają, atakuje młotkiem i tworzy iluzoryczne klony.

Poziom 3 Edytuj

Normalni złoczyńcy Edytuj

  • Roboty: są to małe roboty pojawiające się na początku poziomu. Są łatwe do pokonania. Pojawiają się w każdej części poziomu.
  • Czerwoni strażnicy: są pierwszymi przeciwnikami. Są łatwi do pokonania. Strzelają laserami. Mogą poruszać się za pomocą lin. Pojawiają się w każdej części poziomu.
  • Niebiescy strażnicy: są pierwszymi przeciwnikami. Są łatwi do pokonania. Strzelają laserami. Pojawiają się w każdej części poziomu.

Boss Edytuj

  • Nękacz: jest bossem na poziomie 3. Jest trudny do pokonania. Strzela laserami i pociskami, uderza w ziemię i razi prądem.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki