FANDOM

Układ Anurski to ciemny i ponury układ słoneczny składający się z następujących planet i księżyców:

Planeta

Informacje

Anur Phaetos Anur Phaetos to planeta Ektonurytów, rasy duchopodobnych gatunków obcych, takich jak Fantom czy De Szrama.
Anur Transyl Anur Transyl to planeta Transylianów, rasy frankensteinopodobnych gatunków obcych, takich jak Frankenszał czy Viktor, dawniej zamieszkiwali ją Vladaci.
Luna Lobo Luna Lobo to księżyc Anura Transyla, zamieszkiwany przez wilkołakopodobnych Loboanów, takich jak Szybkołakkosmiczny wilkołak.
Anur Khufos Anur Khufos zamieszkiwany przez mumiopodobnych Thep Khufanów, tej samej rasy co Snare-ohkosmiczna mumia.
Anur G'rnay Anur G'rnay to planeta zamieszkiwana przez nieznanych obcych.
Anur Ormerow Anur Ormerow to planeta zombie-podobnych obcych, które zaatakowały centrum handlowe pod koniec filmu "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa".
Anur Milligan Anur Milligan to planeta zamieszkiwana przez nieznanych obcych.
Anur Vladias Anur Vladias zamieszkiwany przez wampiropodobnych Vladatów.
Pas Anurski Pas Anurski to pas planetoid.

Ciekawostki Edytuj

  • Gatunki w systemie Anur przypominają potwory z horrorów (strasznych filmów).
  • Dawniej do systemu Anur należała Chronia.
  • Prawdopodobnie w systemie Anur są jeszcze inne planety, takie jak Luna Drakos (smoki) czy Luna Squelet (szkielety).
  • Są duże szanse, że w tym systemie istnieją też kosmici podobni do innych potworów i czarownic.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki