FANDOM

Poprzedni odcinek
Duplikaty
Położenie odcinka Następny odcinek
Gry wideo
Uderz w dom
Angielski: Hit 'Em Where They Live
Uderz w dom
Seria Ben 10: Ultimate Alien Numer odcinka 3
Sezon 1 Ogólny odcinek 101
Premiera Twórcy
Polska 30 marca 2011 Scenariusz Len Wein
USA 7 maja 2010 Reżyseria Matt Youngberg
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Uderz w dom to trzeci odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego polska premiera miała miejsce 30 marca 2011 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Mama Bena jest zajęta myciem garnków, lecz nie wie, że SiedemSiedem ma na nią oko. Nagle Max Tennyson wkracza do akcji. Maxowi udaje się pokonać wroga, ale niestety zdaje sobie sprawę, że wrogowie polują na jego rodzinę.

Tymczasem Ben, Gwen i Kevin walczą z Rojo i jej gangiem. Kiedy ich pokonują, przylatuje Max i mówi, że od kiedy tożsamość Bena została odkryta, wielu wrogów chce dokonać zemsty, atakując rodzinę chłopaka. Wkrótce na rodzinę Bena zaczynają polować Zombozo, Czarodziejka i Vulkanus.

Na początku chcą zaatakować tatę Bena jadącego samochodem. Nie udaję się im to jednak, gdyż Ben, Gwen i Kevin udaremniają ich plany. Gwen, chcąc odciągnąć mamę Bena od złoczyńców, wybiera się z nią do sklepu. Niestety, atakuje ją tam niespodziewanie Czarodziejka, w efekcie Gwen upada nieprzytomna, a Czarodziejka łapie jej ciocię.

Ben i Kevin, słysząc co się stało, jadą do opuszczonego wesołego miasteczka (podejrzewając, że Zombozo ukrył się właśnie tam) i rozdzielają się. Ben natrafia na Vulkanusa w pokoju luster, a Kevin na Czarodziejkę przy diabelskim młynie. Obojgu udaje się pokonać swoich przeciwników.

Gwen natrafia na Zombozo w namiocie cyrkowym, a tam pokazuje jej mamę Bena przechodzącą po płonącej linie wysoko w górze. Po walce rozwścieczona Gwen zmienia się w wielką Anodytkę. Zombozo tak się jej boi, że eksploduje konfetti. Po chwili nadbiegają Ben i Kevin i widzą Gwen i mamę Bena pijące koktajle. Gwen mówi im, że Zombozo długo nie będzie ich atakować.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Kosmici z Ultimatrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Używane zaklęcia Edytuj

Błędy Edytuj

  • Kiedy Ben zmienia się w Ziąba, jego hologram w Ultimatrixie nie jest widoczny.
  • W kilku scenach, oczy Czarodziejki są niebieskie.
  • W jednej scenie, Gwen i Sandra mają koktajle, ale w późniejszych ujęciach koktajl Sandry zniknął.

Ciekawostki Edytuj

  • Według Dwayne'a McDuffiego, Ben tylko udawał, że nie pamiętał Zomboza, bo nie chciał się przyznać, że kiedyś bał się klaunów.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki