FANDOM

Trombipulor to złoczyńca nieznanego gatunku, debiutujący w odcinku "Szkolenie".

Wygląd Edytuj

Trombipulor przypomina ziemskiego słonia. Ma siwą, grubą skórę oraz długą trąbę. Nosi fioletowy kostium i koronę. W serii "Ben 10: Omniverse", Trombipulor ma usta w trąbie, a nie pod nią, jest też mniejszy, a jego korona jest większa i zniknął z niej czerwony kamień. Na jego szelkach znajdują się teraz liczne złote koła.

Umiejętności Edytuj

Blukic And Driba 34

Zdolności ssące Trombipulora

Trombipulor jest super wytrzymały. Jak pokazano w odcinku "Blukic i Driba wybierają się na koktajl" potrafi urosnąć do ogromnej wielkości, jeśli zje orzeszki. Jego siła wzrasta z wielkością.

Jak pokazano w odcinku "Blukic i Driba wybierają się na koktajl", Trombipulor może używać orzeszek jako amunicji i jego tułowia jako karabina maszynowego. Może on wykorzystać swoją trąbę do wessania przedmiotów.

Wady Edytuj

Trombipulor boi się myszy i jest podatny na fale dźwiękowe i głośne dźwięki, tym bardziej, kiedy urośnie do dużych rozmiarów, ponieważ uszy również stają się bardzo duże.

Historia Edytuj

Trombipulor został pokonany przez zespół Bena na początku odcinka "Szkolenie" za nielegalny handel technologią z poziomu 3.

W odcinku "Czystka", Trombipulor walczył ponownie z zespołem Bena. NRG walczył z nim.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W odcinku "Blukic i Driba wybierają się na koktajl", Trombipulor zagrał pierwszą główną rolę jako główny antagonista, gdzie próbował zdobyć "władzę absolutną" przez orzeszki ziemne, uważane za "świętą substancję" powodującą jego wzrost. Ben był w stanie go pokonać jako Echo Echo, wykorzystując jego super wrażliwy słuch.

W odcinku "Przesyłka specjalna" chciał odzyskać Gwiazdę Karła, wraz z Piąchą i Zombozem.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Trombipulor został uwolniony z więzienia przez Chadzmutha, gdyż Way Big podczas walki z przestępcą spowodował liczne obrażenia na jego ciele.

W odcinku "Przyklejony", Trobupulor grał w karty w Czarnej Dziurze, kiedy zaatakował go Khyber. Łowca ogłuszył cudzoziemca, na którym ukrywał się Skurd.

Występy Edytuj

Trumbipulorpurge

Trumbipulor w "Ultimate Alien"

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Uszy Trombipulora przypominają skrzydła nietoperzy.
  • Jego rasa uważa, że fistaszki to najpotężniejsza broń w całym wszechświecie.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki