FANDOM

Toepick to kosmita pochodzący z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd Edytuj

Toepick jest dużym, grubym, zielonym kosmitą. Ma krótkie nogi i długie i mocne ręce. Na głowie nosi coś w rodzaju hełmu/zbroi z dwoma dużymi rogami po bokach i ogromnym "oknem" z przodu. Nosi metalowy garnitur, który obejmuje część jego ciała. Przypomina dużego ogra. Ma symbol Omnitrixa na klatce piersiowej.

Umiejętności Edytuj

Żadna z jego umiejętności nie została jeszcze ujawniona, ale najwyraźniej jego twarz jest tak brzydka, że potrafi przerazić przeciwnika, np. Psyphona, który stał się biały ze strachu i krzyczał do Toepicka, by uciekł i zostawił go w spokoju. Nawet Zombozo, który żeruje na strachu, przestraszył się Toepicka.

Kiedy klatka na jego głowie otwiera się, słyszane są dźwięki, wrzaski, przerażające krzyki i śmiechy aż do ponownego zamknięcia klatki lub zmiany z powrotem w człowieka.

Twarz Toepicka jest tak ohydna, że nikt w znanym wszechświecie nie wyjdzie bez szwanku, gdy ją zobaczy. Może być to strach, choroba lub szaleństwo.[1]

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pojawienie się go w "Omniverse" potwierdziła zabawka, która została wydana w 2013 roku.
  • Jest on trzecim nowym kosmitą, który występuje w jednej scenie z nowego intro "Omniverse". Inni to Bykżab i Astrodaktyl.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki