FANDOM

Tetramandzi (z łacińskiego "tetra", czyli "cztery" i "mand", czyli "ręce") to gatunek obcych z pustynnej planety Khoros.

Tetramandzi są w różnych kolorach skóry - czerwonej, niebieskiej i brązowej.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Tetramandzi to umięśnione i nieporęczne gatunki. Większość Tetramandów jest koloru czerwonego, ale niebieskie i brązowe również zostały zaobserwowane. Wszystkie mają kolce na czterech rękach. Mają dwa przednie palce na każdej stopie.

Tetramandzi mają ubiór podobny do gladiatorów. Mają czarne rękawiczki bez palców oraz ciemno-bordowe pasy na barkach, klatce piersiowej i brzuchu.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Tetramandzi mają trzy kolce na głowie oraz wąsy, nie posiadają już paska na głowie ani włosów. Mają również czarne rękawiczki bez palców.

Tetramandki są chudsze i mają włosy.

Umiejętności Edytuj

Tetramandzi są masywnymi gatunkami z czterema bardzo mocnymi rękami. Mają średnio 3,7 metrów wysokości i opancerzoną skórę. Mają niezwykle silne nogi i ramiona. Opracowali arsenał wyspecjalizowanych manewrów, które wspomagane są przez ich niezwykłą fizjologię. Popisowym ruchem Tetramandów jest fala dźwięku, która może być wytwarzana przez klaśnięcie wszystkimi czterema rękami w tym samym czasie. Ruch ten ogłusza przeciwnika.

Wady Edytuj

Środowisko planety Khoros ewoluowało Tetramandów w silnych cudzoziemców, przez co utracili prędkość. Rozmiar Tetramandów sprawia, że trudno dostać im się do budynków.

Technologia Edytuj

Tetramandzi produkują najwytrzymalsze silniki w galaktyce. Posiadaczem jednego z nich jest Kevin.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tetramandki są zazwyczaj silniejsze od osobników płci męskiej.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki