FANDOM

Techadoriański Karabin Wielostrzałowy (ang. Mark 12 Techadorian Multiblaster) to broń zapewniająca maksymalną energię trzech petawatów. Musi być czyszczona, konserwowana i używana właściwie w celu ratowania życia użytkownika i innych osób.

Historia Edytuj

Techadoriański Karabin Wielostrzałowy zadebiutował w odcinku "Zemsta", gdzie widziany był wraz z wieloma innymi broniami hydraulików na pokładzie pojazdu Maxa i Devina.

Ponownie broń pojawiła w odcinku "Zemsta Vilgaxa: część 2". Max Tennyson, przygotowując się do walki z Vilgaxem, uzbroił się w potężne bronie, w skład których wchodził Techadoriański Karabin Wielostrzałowy.

Karabin był używany w odcinku "Szkolenie" w ćwiczeniach prowadzonych przez Specjalistę Hulkę dla Bena, Gwen, Kevina i Tacka. Okazuje się, że karabin ten jest jedną z wielu broni używaną przez hydraulików. Był stosowany w praktyce docelowej i na polu bitwy w walce.

Techadoriański Karabin Wielostrzałowy może być zdemontowany dla łatwego transportu i ponownie zmontowany, gdy jest potrzebny.

Galeria Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki