FANDOM

Kanciasty Wredziak, lepiej znany jako Tata Wredziak, to ojciec Prostokąta i Ośmiokąta oraz mąż mamy Wredziak.

Wygląd Edytuj

Tata Wredziak jest takiej samej wielkości jak Prostokąt Wredziak. Nosi czerwoną koszulkę i farmerski kapelusz. Jego włosy i bokobrody są białe.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Tata Wredziak schudł, dzięki czemu przypomina Ośmiokąta Wredziaka. Na jego szarej twarzy pojawiło się bardzo dużo białych włosów, a także urosła mu broda i wąsy. Nosi czerwono-żółty kombinezon, a pod nim żółtą bluzkę. Na głowie można także zauważyć czapkę w tych samych kolorach, a na rękach rękawiczki.

Osobowość Edytuj

Tata Wredziak bardzo troszczy się o swoich synów i chciał, aby mieli lepsze życie niż on sam. Próbował sprowadzić ich na dobrą drogę, wysyłając ich do akademii hydraulików. Wiedział, że nie są za mądrzy, dlatego też zagroził Argitowi, aby poprawił wyniki testów jego synów.

Umiejętności Edytuj

Tata Wredziak jest bardzo silny i wytrzymały. Tak samo jak synowie i żona, jest bardzo groźny, Dodatkowo potrafi mistrzowsko władać kosmicznymi pukawkami.

Historia Edytuj

Tata Wredziak zadebiutował w odcinku "Wróg mojego wroga", w którym kazał Argitowi pójść do Akademii Hydraulików i poprawić wyniki jego synów. Chciał, aby jego synowie mieli lepsze życie niż on. Zagroził kosmicznemu szmuglerowi, że jeśli tego nie załatwi, to go zabije.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Tata Wredziak powrócił w odcinku "Powrót Wredziaków", gdzie wraz z Izoskalią Prawotrójkątną WredziakiemRównoległobokiem Wredziakiem odwiedzili mamę Wredziak. Kosmitka początkowo była zła, że jej mąż powrócił. Dopiero gdy ten zaproponował wiele bogactw, kobieta przyjęła go z otwartymi ramionami. Wspólnie udali się niszczyć i rabować Bellwood. Po pewnym czasie, matka Wredziak zrozumiała, że nie może zniszczyć miasta, w którym mieszka jej przyjaciółka. Właśnie wtedy okazało się, że mężczyzna oszukał żonę i ucieka z dwójką dzieci. W ostatnim momencie bracia Wredziakowie podkładają bombę w ich pojeździe, wysadzając ich w powietrze.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Tata Wredziak