FANDOM

Szybkołak, dawniej znany jako BenWilk, to kosmita z próbki DNA Loboanina z księżyca Luna Lobo.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Szybkołak jest oparty na klasycznym wilkołaku. Ma on czarną grzywę i długi, czarny ogon. Jego pysk jest siwy. Nosi czarno-biały strój. Na każdej kończynie ma po trzy pazury. Nosi symbol Omnitrixa na pasie.

W serii "Ultimate Alien", Szybkołak nie zmienił się zbytnio, lecz jego pysk jest teraz biały, a jego futro i skóra są bardziej niebieskie. Jest bardziej umięśniony. Nosi symbol Ultimatrixa na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Omniverse", Szybkołak 16-letniego Bena ma nowy, zielony strój i opaski na rękach. Jego futro wydaje się być teraz bardziej niebieskie. Symbol Omnitrixa znajduje się na jego klatce piersiowej.

Szybkołak 11-letniego Bena wygląda podobnie jak w oryginalnej serii, ale ma teraz czarne opaski na rękach. Na jego brzuchu zniknęły podwójne czarne pasy. Jego Omnitrix znajduje się na białej obroży na szyi.

Umiejętności Edytuj

ABL (254)

Atak dźwiękowy

Szybkołak, oprócz swoich pazurów, ostrych kłów, jest też silny oraz potrafi wysoko skakać. Jego największą zaletą jest atak dźwiękowy z paszczy poprzez rozdzielenie jej na cztery części. Ma także zwiększoną wytrzymałość, refleks, zaostrzone zmysły węchu i słuchu.

Wady Edytuj

Szybkołak ma tendencje wilka. Widzi tylko w kolorze zależnym od koloru swoich oczu, w jego przypadku widzi na zielono. Jest również podatny na wysokie dźwięki przez swój wrażliwy słuch.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10 Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kai ma słabość do Szybkołaka.
    • Według Derrick Wyatta Kai uważa że Szybkołak jest uroczy jako pupil.
  • Szybkołak to pierwszy kosmita, który został odblokowany poprzez zeskanowanie.
  • Szybkołak jest jednym z paru obcych Bena przypominających potwory.
    • Jest to także drugi przypominający potwora obcy użyty przez Bena w chronologicznej kolejności.
  • W dawnym wydarzeniu FusionFall o nazwie "Halloween Event" Dracula sprzedawał kostiumy Szybkołaka (również Snare-oha i Frankenszała).
  • Wygląd 11-letniej wersji Szybkołaka w Omniverse, czyli BenWilka ujawniony został w wersji czołówki do sezonu Galaktyczne Potwory.
    • Zastąpił tam Gniewa, który był obiegany przez Upchucka 11-letniego Bena, zamienione na Fachurę.
    • Zastąpił również Czterorękiego w sekwencji gdzie pojawiają się czterej obcy Bena w czterech wąskich paskach.
  • Szybkołak jest również ostatnim użytym w serii Omniverse obcym, który pochodził z originalnej serii.
  • W odcinku "Mój ci on" okazuję się że Nyancy Chan i jej kotki boją się Szybkołaka jako że ten jest wilkopodobnym obcym.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki