FANDOM

Szukacz Odzyskiwacz to wróg debiutujący w odcinku "Jednoręki".

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Szukacz jest dużym, umięśnionym kosmitą, mającym białe włosy i czarną twarz z bliznami. Nosi czerwono-czarny strój i zazwyczaj trzyma topór.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Szukacz ma teraz dłuższe włosy, nosi hełm na głowie i naramienniki z kolcami. Nosi też stalowe rękawice, które posiadają kolce.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Szukacz został wysłany na Ziemię przez Vilgaxa, gdzie podjął zadanie zdobycia Omnitrixa. Korzystając jedynie z topora energii, miał wysłać rękę z Omnitrixem do pana. Niestety została ona przeniesiona do Nicości.

Kiedy ręka została znaleziona przez Julię, przyniosła ją do Gwen i Kevina. Walczyli z Szukaczem, aby utrzymać rękę jak najdalej od niego. Kiedy Kevin wymyślił maszynę, która mogła sprowadzić Bena z powrotem na Ziemię, uruchomił ją, przez co Ben wrócił, lecz niestety ręka znalazła się w Nicości. Kiedy Levin aktywował ponownie maszynę, dłoń powróciła, a tym razem Szukacz trafił do Nicości.

SunderRetriver.jpg

Szukacz w "Obcej Potędze"/"Ultimate Alien"

Szukacz powrócił w odcinku "Transmogryfikacja Eunice", gdzie miał misję zabrania Unitrixa, które pobrało DNA Gwen i stało się człowiekiem o imieniu Eunice. Drużyna po spotkaniu myślała, że Szukacz chce ją wziąć dla zarobku, ale okazało się, że to Azmuth go wysłał w zamian za uwolnienie go z Nicości. Ben był przekonany, że Azmuth pozwoli żyć jej normalnie, lecz on powiedział, że ją ukryje. Po tym stała się asystentką na Primusie.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Szukacz powrócił w "Omniverse", gdzie walczył z Shocksquatchem w Podmieście.

W odcinku "Przesyłka specjalna" przyłączył się do Psyphona, aby zdobyć gwiazdę Karzeł.

W odcinku "Wypluj to!", Szukacz wraz z innymi łowcami został wynajęty przez Psyphona, w celu złapania Argita, który ukradł niebezpieczną broń.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Szukacz został uwolniony z więzienia wraz z Baniatym i Piąchą przez Chadzmutha.

Umiejętności Edytuj

Sunder2.png

Szukacz strzela laserem

Szukacz ma potężną siekierę, która może przeciąć wszystko. W "Omniverse" jest ona połączona z batem i statkiem, na którym zazwyczaj on lata. Siekiera może wysyłać rozcięte rzeczy do innych wymiarów. Ma także dużo innych broni: w tym lasery, tarcze, itp. Posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gry Edytuj

Sunder Cosmic Destruction.jpg

Szukacz w "Cosmic Destruction"

Szukacz pojawia się w "Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction" na wszystkich konsolach. Pojawia się w Paryżu i stara się ukraść drugi kawałek Potis Altiare, po tym jak Ben pokonał braci Wredziaków. Po dwóch nieudanych próbach zniszczenia Bena, Szukacz walczy z nim na wieży Eiffla, ale zostaje pokonany przez Ostatecznego Szlamfajera.

Ciekawostki Edytuj

  • W każdym z odcinków, w którym Szukacz się pojawia, Ben zamienia się w Pajęczarza (oprócz "Przesyłki specjalnej").
  • On jest jednym z najpotężniejszych wrogów Bena, biorąc pod uwagę, że ciężko jest go pokonać. Udało mu się też obezwładnić dwie ostateczne wersje.
  • Dwayne McDuffie potwierdził, że Szukacz został wysłany przez Vilgaxa po Omnitrix.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki