FANDOM

Szlamfajer to kosmita z próbki DNA Metanozjanina z planety Metanos.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Szlamfajer
SWAMPFIRE
to wielka, zielona roślina. Jest on prawie cały koloru zielonego, a boki, szyja, stopy i cała twarz są czarne. Na barkach i głowie ma czerwone kolce, a na czubku jest jeden większy koloru żółtego. Jest wyższy od przeciętnego człowieka. Symbol Omnitrixa/Ultimatrixa ma na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Ben 10: Omniverse", Szlamfajer wygląda podobnie jak w poprzednich seriach z wyjątkiem czerwonej bródki i czarnych plam na biodrach i na pośladkach. Ma bardziej korzenne nogi. Symbol Omnitrixa jest teraz umieszczony na brzuchu.

W odcinku "Na zamku De Szramy", Szlamfajer dojrzewał wraz z Benem. Przy pierwszym etapie dojrzałości jego postura zmieniła się, kolor ciała był ciemniejszy, głowa nabrała innego kształtu, a oczy były pełne. Przy drugim etapie kształt głowy, jak i jej kolorystyka uległy dużej zmianie, natomiast w ostatnim etapie głowa była czerwona po bokach i żółta po środku. Broda jest bardziej widoczna, a ręce są czarne z czterema żółtymi palcami i tego samego koloru otworem. Ma sześć czerwonych rogów z żółtymi plamami: dwa na każdym przedramieniu i po jednym na ramieniu, wraz z zielonymi rogami na każdej stopie, kolanach i łokciach. Wokół szyi można zauważyć duży kołnierz żółty od środka, a od zewnątrz zielony. Symbol Omnitrixa wciąż jest na brzuchu.

Umiejętności Edytuj

CHS (220)

Szlamfajer strzela ogniem

Szlamfajer ma moc strzelania ogniem, a także panowania nad roślinami. Potrafi regenerować swoje ciało w bardzo szybkim czasie (około 15 sekund). Jest on też bardzo zwinny i silny. Potrafi również rozciągać swoje kończyny, podobnie jak Dzikie Pnącze. Jest prawie niezniszczalny. Może zachować równowagę dzięki korzeniom na stopach. Potrafi też podróżować tunelami pod ziemią. Albedo w postaci Metanozjanina wykazał również umiejętność usypiania, jednak nie wiadomo czy Szlamfajer tak potrafi.

Ma nadludzką siłę oraz wytrzymałość. Może skakać na duże odległości za pomocą napędu odrzutowego ognia z dłoni, umieszczając je w ziemi. Łatwo może pokonać Incursian, gdyż jest zrobiony z kompostu.

Po etapie dojrzewania w odcinku "Na zamku De Szramy", siła, wytrzymałość i kompetencje Szlamfajera wzrosły. Kule ognia są bardziej efektywne, a także może gestem ręki spowodować wyrośnięcie pnączy spod ziemi. Może też używać ognistych biczy.

Wady Edytuj

Gdy zostanie zamrożony, niezbyt szybko potrafi się rozgrzać i rozmrozić.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

  • W odcinku "Uwolnić Skrzegita" próbował bezskutecznie zatrzymać Skrzegita.
  • W odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy" bezskutecznie próbował uwolnić się z pola siłowego Wiecznych Rycerzy.
  • W odcinku "Na zamku De Szramy", Szlamfajer został użyty do przegonienia Czarodziejki. Ben nie mógł zmienić się w innego kosmitę, gdyż on był w etapie dojrzewania, tak samo jak właściciel zegarka. Po czwartej transformacji Szlamfajer bardzo zmienił swój wygląd, jak i kompetencje, przez co bez problemu pokonał wrogów.
  • W odcinku "Broń XI: część 2", Szlamfajer został pokonany przez Kevina, a w czasie walki stworzył znak "X" na jego brodzie.
  • W odcinku "Nowy wszechświat", Szlamfajer został użyty podczas zagrożenia życia nosiciela Omnitrixa.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Swamps z odcinka "Dwóch albo żaden" pokazał umiejętność ognistego oddechu. Szlamfajer nigdy nie pokazał tej zdolności, ale zapewne ją posiada.
  • Szlamfajer to pierwszy kosmita, który został użyty w serii "Obca Potęga".

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki