FANDOM

Szara Materia to kosmita z próbki DNA Galwana z planety Galwan Prime.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Szara Materia ma szarą skórę, jest nieco podobny do żaby. Ma tylko sześć cali. Szara Materia nosi biały kombinezon z linią w dół. Ma symbol Omnitrixa na plecach.

W "Ultimate Alien", Szara Materia jest taka sama, tyle że ma zielone oczy i symbol Ultimatrixa na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Omniverse", Szara Materia ma zielony strój, czarny pasek, czarne buty  i rękawiczki bez palców. Tarczę Omnitrixa ma na plecach.

Umiejętności Edytuj

GreyMatter2.jpg

W oryginalnej serii

Szara Materia ma bardzo rozbudowany intelekt, zwłaszcza w dziedzinie technologii. Może stworzyć wszystko z niczego. Jego intelekt służy do rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach. Jego wielkość pozwala mu na wcisnąć się do małych pomieszczeń i może wspinać się po ścianach dzięki doskonałej przyczepności. Szara Materia posiada również ostre zęby i jego skóra jest śliska, dzięki czemu trudno go złapać.

Wady Edytuj

Rozmiar Szarej Materii sprawia, że nie nadaje się do walki. Ma też problem ze zwierzętami, ponieważ mogą widzieć w nim jedzenie. Czasem nie wie, co mówi.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Derricka Wyatta jest on najmądrzejszym obcym Bena.
  • Szara Materia ma najwięcej przypadkowych transformacji.
  • Szara Materia użyta jest przez Kena do dostania się do głównego panelu sterowania.
  • Ben jako Szara Materia nie zawsze wie, co mówi.
  • Szara Materia pojawiła się w 26 odcinkach.
  • W jednym z odcinków Rebootu Gwen powiedziała że Ben pierwszy raz użył Szarej Materii z własnej woli.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki