FANDOM

Statek to Galwaniczny Mechamorf, którym zajmuje się Julia Yamamoto. Jest to cząstka Baz-Ela.

Wygląd Edytuj

Jako młody Mechamorf, Statek przypomina trochę Upgrade'a, choć jest mniejszy i ma kształt ciała podobny do psa. Nie ma żadnych widocznych ust, ale ma język.

Umiejętności Edytuj

Statek posiada większość zdolności innych Galwanicznych Mechamorfów . Łączy i naśladuje urządzenia, ale brakuje mu lasera. Najczęściej przyjmuje różne kształty. Ma również zdolność do przekształcenia się w pełni zaktualizowaną technologię, przynajmniej gdy raz jej dotknie. Jego największą zaletą jest połączenie się z Julią w celu stworzenia zbroi. Jest on również technopatą, podobnie jak inni Mechamorfowie.

W "Wróg ostateczny: część 1", Statek był w stanie wykryć fale zamieniające ludzi w Strażników Płomienia , więc połączył się z Julią, przez co chronił ją przed transformacją. 

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Statek pierwszy raz pojawia się w odcinku "Gość na molo", gdzie szukał pomocy dla Baz-Ela. Gdy jego statek ulega awarii w lesie, zadaniem pupila było odnalezienie Omnitrixa i sprowadzenie Bena . Na początku walczył z nim psując randkę jemu i Julii . Później porywa on Julię i zaprowadza ją na miejsce katastrofy. Nie może on porozumieć się z chłopakiem poprzez język ludzki, więc pokazuje mu, że jest tu bomba. Julia jest w stanie go zrozumieć. Po tym jak Ben ratuje Baz-Ela, on wyjaśnia mu dlaczego Statek znalazł go. Omnitrix może działać jak odznaka Hydraulików. Statek wysyłam sygnał SOS, a że Ben był najbliżej, to właśnie on go przechwycił. Ben początkowo nie rozumiał o co chodzi, więc pies przyszedł po niego. Baz-El powierza Statka pod ich opiekę i odlatuje, a pies zaczyna gonić ciężarówkę.

Ship3.jpg

Statek w trybie "bitwa"

Statek pojawił się ponownie w odcinku "Statek", gdzie staje się on zainteresowaniem Wiecznych Rycerzy, gdzie przyciąga uwagę doktora Josepha Chadwicka, który nakazuje organizacji porwać go. Po próbie ucieczki Statka, przyczepiają mu chip, który zmienia jego linie na czerwone i zostaje kontrolowany. Julia, Ben, Gwen, Kevin próbują go uratować, lecz bez skutku. Julia zaczyna przemawiać mu do rozsądku, przez co chip zostaje przeciążony, bo przecież przyjaźń wszystko przezwycięży. Gdy twierdza zaczyna rozwalać się, pupil ratuje swoją drużynę nową bronią. Ku zaskoczeniu Bena okazuje się, że Julia chce go zatrzymać.

Odgrywa ważną rolę w "Wojnie światów", gdzie zostaje użyty jako pomoc przy odparciu ataku Nadplemienia. Później Julia pozwala użyć go jako transportu.

W odcinku "Po prostu" zostaje użyty jako transport na obcą planetę toczącą ciągle wojnę. W późniejszych odcinkach jest ponownie używany w tym samym celu, wożąc grupę Bena na inne planety.

W odcinku "Komornicy", Wredziakowie zostali wynajęci przez Baz-Ela, aby odzyskać dla niego Statka. Kiedy Julia odmówiła im oddania go, ci zaczęli być bardziej agresywni, więc Ben i Kevin poszli do sądu, by zyskać prawo do Statka, a Gwen pozostała na Ziemi, aby chronić Julię i zwierzaka. Kiedy Wredziakowie wrócili, Statek ujawnił, że może "scalić się" z Julią tworząc potężny strój bitewny. Ben w końcu był w stanie uzyskać przychylność sędziego i Baz-El niechętnie zostawił Statka Julii.

Vlcsnap-2011-09-21-16h52m51s148.png

Statek w AF/UA

W "Potęga absolutna: część 2", Julia użyła Statka, by pomóc Gwen uciec przed Kevinem . Później pojawiła się w stroju bojowym z nieznanych powodów.

Statek pojawił się ponownie w odcinku "Oko patrzącego", gdzie pomógł uratować swojego byłego właściciela Baz-Ela . W końcu wypowiedział po raz pierwszy imię Julii .

Statek pojawił się ponownie w odcinku "Dziewczyna doskonała", gdzie okazuje się, że może wyczuć, gdy ktoś inny naśladuje Julię. Okazuje się, że Julia z tego odcinka była faktycznie wykonana z nanochipów, natomiast prawdziwa Julia była na meczu tenisowym.

W "Noc żywych koszmarów", Julia i Statek zaatakowali Bena w śnie.

W odcinku "Wróg ostateczny: część 1", Julia grała w tenisa, kiedy cała ludzkość została zamieniona w ezoteryków . Była w stanie uciec przed transformacją, gdy Statek połączył się z nią.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Statek powrócił w odcinku "Powrót narzeczonej", gdzie połączył się z Julią, by walczyć z Loomą.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10:Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki