FANDOM

Ssserpent jest jednym z wrogów Bena. Odniósł się do siebie jako "wąż, który chodzi jak człowiek" (choć nie ma żadnych stóp, aby móc chodzić, bo pełza, on po prostu robi to w pozycji pionowej).

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ssserpent pierwszy raz pojawił się w odcinku "Zemsta Vilgaxa: część 1". Udowodnił, że Gwen i Kevinowi trudno jest go pokonać, ale został łatwo znokautowany przez Kulopłota.

Ssserpent pokonujący Plazme

Ssserpent pokonujący Plazmę

Skóra Ssserpenta

Skóra Ssserpenta

Ssserpent powrócił w odcinku "Gry wideo" jako wtórny czarny charakter. Został zwolniony z więzienia w Nicości i próbował walczyć z Benem, ale został łatwo zgnieciony dwoma samochodami przez Czterorękiego. Ssserpent ujawnił również, że chce zjeść Bena - powiedział do niego: "Będziesz moją przekąską wieczorem".

Ssserpent pojawia się ponownie w odcinku "Dziewczyna doskonała", gdzie tym razem jest on znacznie większym zagrożeniem. Był w stanie pokonać Plazmę, ale uciekł, gdy przybyła policja. Okazuje się, że może on zrzucić skórę jak prawdziwy wąż i nie wiadomo, gdzie teraz się znajduje.

Moce i umiejętności Edytuj

Ssserpent jest w stanie udusić swoich przeciwników jak anakonda oraz gryźć innych. Jego gatunek mimo że nie ma nóg może się pionowo poruszać. Może pluć kwaśnym płynem. Ma jad węża, podobnie jak zwykły wąż. Wydaje się być bardzo śliski i posiada ręce. Do tej pory wydaje się być jednym z najsłabszych wrogów Bena, ale był w stanie pokonać Gwen i Kevina.

Wady Edytuj

Kulopłot łatwo może się po nim toczyć.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Czasami, kiedy coś mówi, wypowiada trzykrotnie literę "s".

Zobacz też Edytuj