FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Sploot jest naukowym eksperymentem, który w ramach zemsty niszczy miasto.

Wygląd Edytuj

Sploot jest dużą postacią o galaretowatym ciele fioletowego koloru. Posiada ogon i sześć kolców na plecach w dłoniach można zauważyć kilka ciemnych skamieniałości. Podobnie jest w głowie, jednakże są na niej dwa duże, białe oczy.

Umiejętności Edytuj

Sploot 002

Rozciągliwość Sploota

Sploot posiada wielkie ciało i zwiększoną wytrzymałość. Dodatkowo jego wytrzymałość jest o wiele większa od zwykłego kosmity i może się regenerować. Te czynniki tworzą z niego potężnego przeciwnika. Sploot może przybrać różne kształty, a także rozciągać się.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Sploot zadebiutował w odcinku "Ken 10", gdzie niszczył miasto. Gdy usłyszał o tym Ben 10.000, przybył na miejsce, aby zlikwidować zagrożenie. Po kilku minutach wróg został pokonany, po czym zamknięty w Nicości.

W maratonie oryginalnej serii zostało potwierdzone, że Sploot został stworzony w trakcie nieudanego eksperymentu. W ramach zemsty, niszczy wszystko co innym przynosi szczęście i radość.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Sploot był jednym z prototypów Upchucka, jednakże nie został wykorzystany jako forma z zegarka, dlatego stał się alternatywnym przestępcą.
    • Mając być Upchuckiem, Sploot nosił symbol Omnitrixa na głowie.

Zobacz też Edytuj