FANDOM

Splixsony to gatunek obcych z planety Hathor.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Splixsony
635px-Ditto2
są kosmitami dziecięcego wzrostu. Ich skóra jest biała, ręce duże z czterema palcami na dłoni i małe nogi. Mają trzy czarne płetwo-podobne narośla na głowie. Na ramionach posiadają dwie zielone kule, a w tali trzy zielone narośla podobne do guzików. Ich oczy są niebieskie.

Splixsony
Ditto TabberUA
nie zmieniły się bardzo. Jedynie zielone narośla w tali są niżej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Splixsony
Ditto 16 year old
wyglądają podobnie do oryginalnego odpowiednika, tyle że mają zielone płetwy zamiast białych. Trzy narośla są teraz na czarnym pasie. Kobiety Splixsony
Splixion femea por derrick no spring
zamiast trzech narośli mają trzy kitki. Mają także szczuplejszą sylwetkę. Mają też inny kostium oraz fioletowe oczy.

Historia Edytuj

Na planecie Hathor, Splixsony są pokojowymi stworzeniami, które pracują jako rolnicy lub artyści. Rozwinęli swoje umiejętności duplikacji, aby unikać drapieżników, ponieważ są położeni nisko w łańcuchu pokarmowym.

Moce i umiejętności Edytuj

Splixsony mogą nieskończenie powielać się. Każdy Splixson związany jest z klonami, co pozwala im na telepatyczne akcje i wzajemnie myśli. Zielone guzki na ciele Splixsonów to węzły czuciowe, które pomagają stworzyć sieć zmysłową wokół klonów. Ta sieć pozwala klonom dzielić się zmysłami i doznaniami fizycznymi, więc jeśli jeden klon zostanie zraniony, inni też.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Klon ?
Ditto TabberOV
Klon ?
Ditto10.000 Tabber

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa pochodzi od angielskiego słowa "split" oznaczającego "rozdzielać", co nawiązuje go zdolności klonowania tego gatunku.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki