FANDOM

Specjalista Patelliday to hydraulik z gatunku Piscciss Volann. Derrick potwierdza, że Patelliday jest drugim dowódcą hydraulików z Ziemi.

Wygląd Edytuj

Specjalista Patelliday wygląda tak samo jak zwykły Piscciss Volann, oprócz tego, że nosi okulary.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Pateliday w "Omniverse" zrobił się chudszy. Jego szczęka jest bardziej wysunięta do przodu.

Umiejętności Edytuj

Patelliday ma przewymiarowaną wytrzymałość - jest w stanie podnieść więcej niż sam waży, a pod wodą może pływać z dużą prędkością, prawdopodobnie szybciej niż wojskowa torpeda. Jego wielkie szczęki i ostre zęby okazały się jego najbardziej zabójczą bronią. Jest w stanie zniszczyć nawet metal z okrętów podwodnych.

640px-Magister Patelliday 006.png

Zawodowiec Patelliday w "Ultimate Alien"

Jego ciało ma również wspaniałą wytrzymałość i wytrzymuje wysokie ciśnienia, co oznacza, że ​​posiada charakter głębinowego życia wodnego, stąd jego puste oczy i światło żabnicy na czole, co może służyć jako centrum uwagi w ciemnych obszarach.

Patelliday jest w stanie zmieniać nogi w rybi ogon i odwrotnie, co daje mu wygląd syreny.

Wady Edytuj

Największą słabością Patellidaya jest jego niezdolność do pobytu zbyt długo na lądzie, ponieważ potrzebuje wody, aby się nie odwodnić. Jednak zawodowiec posiada garnitur nawadniający.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego garnitur jest nawadniający, dlatego może przebywać poza wodą.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki