FANDOM

Specjalista Patelliday to hydraulik z gatunku Piscciss Volann. Derrick potwierdza, że Patelliday jest drugim dowódcą hydraulików z Ziemi.

Wygląd

Ben 10: Ultimate Alien

Specjalista Patelliday wygląda tak samo jak zwykły Piscciss Volann, oprócz tego, że nosi okulary.

Ben 10 Reboot

Patelliday w Reboot zrobił się chudszy. Jego szczęka jest bardziej wysunięta do tyłu. Posiada antenę na czubku głowy

Umiejętności

Patelliday ma przewymiarowaną wytrzymałość - jest w stanie podnieść więcej niż sam waży, a pod wodą może pływać z dużą prędkością, prawdopodobnie szybciej niż wojskowa torpeda. Jego wielkie szczęki i ostre zęby okazały się jego najbardziej zabójczą bronią. Jest w stanie zniszczyć nawet metal z okrętów podwodnych.

640px-Magister Patelliday 006

Zawodowiec Patelliday w "Ultimate Alien"

Jego ciało ma również wspaniałą wytrzymałość i wytrzymuje wysokie ciśnienia, co oznacza, że ​​posiada charakter głębinowego życia wodnego, stąd jego puste oczy i światło żabnicy na czole, co może służyć jako centrum uwagi w ciemnych obszarach.

Patelliday jest w stanie zmieniać nogi w rybi ogon i odwrotnie, co daje mu wygląd syreny.

Wady

Największą słabością Patellidaya jest jego niezdolność do pobytu zbyt długo na lądzie, ponieważ potrzebuje wody, aby się nie odwodnić. Jednak zawodowiec posiada garnitur nawadniający.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Jego garnitur jest nawadniający, dlatego może przebywać poza wodą.

Zobacz też