FANDOM

Sonorosianie to istoty humanoidalne wykonane z silikonu, pochodzące z planety Sonorosia.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Sonorosianie mają szaro-białą skórę z linią dzielącą ciało na pół. Są mali, a ich głowy mają grube linie otaczające oczy i usta. Wnętrze ust przypomina głośnik stereo. Mają 4-palczaste dłonie i stopy. Mają również krateropodobne narośla na każdym nadgarstku i kasetonowe narośla na łydkach. Posiadają słuchawki z przewodami prowadzącymi do kwadratu przypominającego odtwarzacz MP3 na plecach. Sonorosianie mają syntezatoropodobne głosy.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Sonorosianie mają kółko na brzuchu oraz bardziej kwadratową głowę. Ich nauszniki mają dwie czarne kreski, a oczy są na dwóch półkolach.

Umiejętności Edytuj

Sonorosianie mogą emitować fale dźwiękowe wystarczająco silne, aby coś zniszczyć lub zatrzymać lecące pociski, a ich głośność jest wystarczająco wysoka, by przeciążyć maszyny lub kogoś ogłuszyć. Używają również echolokacji. Mogą powielać się bez limitu, a ich klony mogą istnieć samodzielnie.

Według Dwayne'a, Sonorosianie wykrywają drgania, jeśli trzęsienie ziemi ma się pojawić.

Forma wyewoluowana Edytuj

Ultimate Echo Echo2.png

Wyewoluowany Sonorosian

Wyewoluowani Sonorosianie wyglądają bardziej "techno". Są oni znacznie wyżsi, a ich ciało jest koloru niebieskiego pokryte czarnymi liniami. Mają też 15 wymiennych dysków dźwiękowych, które mogą być zdjęte i rzucone i mogą się powielać. Nie mają stóp, a ich kończyny są znacznie dłuższe. Nie mają "słuchawek" ani "odtwarzacza MP3" na plecach. Ich stawy barkowe są w kształcie dysków. Ich oczy są okrągłe, a palce są zastąpione czarnymi pazurami. Nie mogą już się powielać, ale potrafią tworzyć dźwiękowe pola siłowe. Wyewoluowani Sonorosianie mogą latać szybciej niż Aerofibianie, co oznacza, że są w stanie wejść w nadprzestrzeń.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • "Sonorosian" to gra słów "Sonic" i "Sonar".

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki