FANDOM

Snare-oh, dawniej BenMumia, to kosmita z próbki DNA Thep Khufana z planety Anur Khufos.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Snare-oh jest oparty na mumii, a więc jest okryty brązowymi bandażami. Jego oczy i dziury między bandażami święcą na zielono. Ma również czarne bransolety, tunikę i głowę. Snare-oh nosi symbol prototypu Omnitrixa na lewym ramieniu.

W serii "Ultimate Alien", Snare-oh wygląda prawie tak samo, lecz jest trochę wyższy i ma jaśniejsze i bardziej kremowe bandaże. Nosi symbol Ultimatrixa na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Omniverse", Snare-oh jest ubrany w czarno-zielony strój ozdobiony złotymi paskami. Jego zielone oczy są teraz otoczone kolcami przypominającymi koronę. Jego górna część klatki piersiowej i ramiona są objęte dużym kołnierzem. Ma czarno-złote dziury na każdym ramieniu, a na nich zielone "oczy". Bandaże na plecach są teraz znacznie krótsze. Opaski na jego "spódnicy" są zastąpione jednym bandażem. Symbol Omnitrixa znajduje się na zielonym pasie.

Umiejętności Edytuj

Iiii.png

Rozciągliwość bandaży

Snare-oh składa się z bandaży, więc może rozciągać je do woli. To pozwala mu dzielić się, aby uniknąć ataków. Może zregenerować się, nawet gdy zostanie pocięty na drobne kawałki. Jest bardzo zwinny i ma zwiększoną siłę, a także wytrzymałość. Oprócz tego Snare-oh może przetrwać w próżni.

Wady Edytuj

Snare-oh jest w 98% z bandażu - materiału łatwopalnego i łatwego do nawilżania.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Snare-oh nie występuje aktywnie w "Ultimate Alien", tylko w czołówce i w tle napisów końcowych.
  • Snare-oh zastępuje Feedbacka w wersji czołówki Galaktycznych Potworów.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Snare-oh

  • Polska nazwa Snare-oh'a

    17 wiadomości
    • Ben 10.000.000 napisał(a):Share-on znaczy ,,podziel się na'' a Share-on niezależnie ja się rozdzieli zawsze j...
    • Jego imię było wypowiedziane w reklamie Hallowean
  • Głos Snare-oh'a

    25 wiadomości
    • To jest część nakrycia głowy dawnych faraonów i także Snare-oha !
    • Tak właśnie oto mi chodzi 

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki