Skalne potwory to mieszkańcy Legerdomeny, którzy przyszli za Czarodziejką, by uwolnić się z pod władzy Adwaity. Czarodziejka, za to, że za nią przyszły, związała je zaklęciami, dzięki czemu dostały różowe ślady na ciele i stały się jej podwładnymi bez mózgu.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

W oryginalnej serii, skalne potwory były małe i często używane w walce z Benem. W odcinku "Ken 10" Gwendolyn podarowała oswojonego stworka Kenny'emu jako zwierzątko domowe i do obrony.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Po raz pierwszy ponownie pojawiają się w odcinku "Powrót Czarodziejki. Są znacznie większe, ale nadal są bardzo poddane woli Czarodziejki i nie sprzeciwiają się temu, że ich obraża.

W odcinku "Czas leczy" dowiadujemy się, że z zaklęciem, którym Czarodziejka powiązała potwory, można wiązać też ludzi, tak jak w przypadku Kevina.

Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Po raz pierwszy w tej serii pojawiają się w odcinku "Uderz w dom" jako "ludzie" walczący z Gwen, by Czarodziejka, Zombozo i Vulkanus mogli porwać mamę Bena.

Następnie, w odcinku "Potęga absolutna: część 1", Gwen użyła ich do walki z Kevinem, ale ten je pokonał i ich różowe pasy zniknęły, a same się rozsypały.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Skalne potwory powracają w odcinku "Zed i ekipa detektywów", gdzie są tworzone przez Michaela. Początkowo kilka z nich atakuje uniwersytet Gwen, lecz drużyna z łatwością je pokonuje. Później ponownie atakują bohaterów, tym razem sterowane przez uczniów ze szkoły w tym z Magdą.

W odcinku "Na zamku De Szramy", Czarodziejka tworzy skalne potwory po odzyskaniu Alfa Runy. Okrążają one ją, po czym łączą się tworząc zbroję, która szybko zostaje zniszczona przez preparaty z plecaka Cykora.

W odcinku "W torbie Czarodziejki", Czarodziejka tworzy skalne potwory, aby zająć czymś drużynę Tennysona.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz także Edytuj

Zobacz inne Wiki!