FANDOM

Sir Morton jest Wiecznym Rycerzem.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Sir Morton

Sir Morton w AF

Niewiele wiadomo o wyglądzie Sir Mortona, ponieważ zbroja zakrywa całe jego ciało. Widoczna jest tylko jego twarz, która świadczy o przemęczeniu. Jego brwi są duże i czarne.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Sir Morton niewiele się zmienił. Teraz hełm zakrywa jego oczy, przez co widać tylko usta. Jego zbroja ma inne rysy i jest większa.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Jego głównym celem było uchwycić Statka i spróbować kontrolować go, wraz z Josephem, ponieważ jest to zbyt skomplikowane dla ludzkiego pilota.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy" okazuje się, że Wiecznych Rycerzy jest coraz mniej. Koronę Wiecznego króla zyskał Joseph Chadwick, a jego prawą dłonią został Sir Morton, który przeżył wybuch.

W odcinku "Bill Gacks", Sir Morton wraz z Czerwonym Rycerzem i Komedią i Tragedią walczyli z Wodnym Nahajem, niszcząc przy tym sklep z gąbkami Pakmara.

W odcinku " Szybkołak w Londynie", Sir Morton pomagał odnaleźć Joseph'owi Ekskalibur. Gdy Wieczny Król chciał wyciągnąć go ze skały, wypił specjalny eliksir, który zmienił go w goryla. Gdy Sir Morton zobaczył, że nie ma szans na przetrwanie, pomógł Kai otworzyć właz i uciec wraz z Komedią i Tragedią, pozostawiając Chadwick'a w tonącej krypcie.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Statek (pierwsze pojawienie)

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj