FANDOM

Sir Cyrus to członek Wiecznych Rycerzy.

Sir Cyrus twierdzi, że jego frakcja jest prawdziwa, ponieważ podąża za drogą Sir George'a, a Patrick, Urian, Driscoll mają własne cele.

Osobowość Edytuj

Jak praktycznie każdy Wieczny Rycerz, Sir Cyrus nienawidzi kosmitów, jak i rzeczy związanych z nimi. Kazał nawet zabić Lucubrę, mimo że niewinny policjant był z nim połączony. Nie ma honoru - kazał śledzić Bena po tym jak pomógł mu zatrzymać Lucubrę. Próbował także zabić Winstona.

Historia Edytuj

Gdy po raz pierwszy spotkał Bena i jego zespół w jaskini, gdzie pieczęć została zniszczona, ignorował Winstona i wraz z rycerzami przy boku zaatakował zespół. Ale gdy Ben zamienił się w Gigantozaura i uderzył się w głowę, przestraszony Cyrus ogłosił rozejm i dowiedział się od giermka, że Sir Reginald zniszczył pieczęć myśląc, że za nią znajduje się technologia i w tajemniczy sposób zniknął. W końcu okazuje się, że za tym stoi Lucubra i postanawiają go wytropić. Kiedy okazało się, że bestia "żywi się" policjantem, grupa interweniuje. Gwen zostaje opętana przez Lucubrę, a Winston staje się zakładnikiem. Cyrus obwinia Bena i mówi mu, że to jego wina, że bestia uciekła, i zaczyna sam szukać potwora.

Później, gdy Kevin i Armowiertło spotykają Lucubrę i jego ofiary wewnątrz magazynu, Cyrus i dwóch innych rycerzy próbują zatrzymać Gwen, by nie interweniowała w walkę tak, aby Ben i Kevin osłabili stwora, a sami mogli go pokonać, ale dziewczyna pokonuje ich i wysyła Lucubrę z powrotem do swojego wymiaru.

Później, w odcinku "Niezapomniany rycerz", Sir Cyrus był wraz z Driscollem i grupą Wiecznych Rycerzy w magazynie. Kiedy Ben, Gwen i Kevin przyprowadzili Winstona w stroju ezoteryka, Cyrus próbował go zabić, ale właściciel Ultimatrixa uchronił go. Później Cyrus i Driscoll dołączają do Sir George'a i znajdują Askalon.

Występy Edytuj

Zobacz też Edytuj