FANDOM

Poprzedni odcinek
Czystka
Położenie odcinka Następny odcinek
Pozdrowienia z Techadona
Simian mówi
Angielski: Simian Says
Simian Says
Seria Ben 10: Ultimate Alien Numer odcinka 34
Sezon 3 Ogólny odcinek 132
Premiera Twórcy
Polska 28 marca 2012 Scenariusz Charlotte Fullerton
USA 23 września 2011 Reżyseria Matt Youngberg
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Simian mówi to trzydziesty czwarty odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego polska premiera miała miejsce 28 marca 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Na Primusie, Eunice sprawdza Strumień Kodonu i odkrywa, że próbka DNA Arachnomałpy jest niestabilna. Mówiąc to Azmuthowi, Galwan wysyła Voliticusy Biopsisy, żeby pobrały nową próbkę. Po kilku godzinach nie wracają i Eunice zamierza sama to zbadać. Gdy zbliża się statkiem do planety, zostaje zestrzelona.

Aramchimp DNA

Eunice bada Strumień Kodonu

Na Ziemi, Ben, Gwen i Kevin patrzą na gwiazdy, które tak naprawdę są planetami. Chwilę później ukazuję się Simian proszący ich o pomoc. Mówi im, że po jego nieudanej misji z Nadplemieniem ukradł kilka Xenocytów. Później zaniósł je do przywódcy - Mizaru. Gdy ten otworzył puszkę, Xenocyt połączył się z nim i zaczął tworzyć więcej pasożytów. Tylko Simianowi udało się uciec.

Trio decyduje się mu pomóc, choć mają wątpliwości. Kevin ujawnia, że po bitwie z Nadplemieniem zabrał cztery bronie Coopera. Docierają na Aranhaschimmię z misją wyleczenia jak najwięcej Arachnomałp. Ultimatrix wykrywa Unitrix, lecz grupę zaskakuje banda UFOzbirów.

Grupa odkrywa, że broń Coopera jest nie efektywna na Arachnomałpy, a Ultimatrixowi brakuje naprawy uszkodzonego kodu genetycznego, tak jak miał Omnitrix. Ben zmienia się w Terrawiatra, niestety obecność obok matrycy Unitrixa przeszkadza Ultimatrixowi i Ben powraca do ludzkiej postaci. Eunice sprowadza grupę potajemnie do kryjówki rodziny Haplora.

Chwilę później Mizaru odkrywa kryjówkę i każe połączyć ich z Xenocytami, przez co grupa musi się ujawnić. Eunice zostaje również zamieniona w UFOzbira, a Ben próbuje z nią walczyć jako Szlamfajer, nie raniąc jej. W tym czasie Gwen i Kevin próbują ratować Simiana przed połączeniem z Xenocytem, ponieważ będzie potrzebny do naprawienia DNA. Benowi udaje się przywrócić do normalności Eunice i udaje się do kryjówki Mizaru, by z nim walczyć. Eunice, Gwen i Simian idą na statek próbując przywrócić DNA Arachnomałpy. Ben zmienia się w Ostatecznego Pajęczarza. Podczas walki Mizaru wyjaśnia, że Xenocyt nim zawładnął, dając mu przy tym dużo siły.

Puls energii odmienia wszystkie Arachnomałpy, w tym Mizaru, który przegrywa z Benem. Siamian widzi królową Xenocyta myśląc o tym, że jak się z nią połączy, będzie niezniszczalny, ale zabija go skałą. Ben zauważa zmianę Simiana i akceptuje go wraz z całą planetą na księcia. W tym czasie Bijanostwór zjada Mizaru. Grupa zostawia Eunice na Primusie, a sami wracają na Ziemię.

Później okazuje się, że Simian sprzedaje broń naprawy DNA Incursianom.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki