FANDOM

Simian to Arachnomałpa z planety Aranhaschimmia.

Moce i umiejętności Edytuj

Simian, tak jak wszystkie Arachnomałpy, ma lepszą sprawność, potrafi trzymać się ścian, strzelać pajęczyną z ogona i jest dobry w walce wręcz.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Simian pojawił się po raz pierwszy w odcinku "Małpi książę", gdzie, przybywając na Ziemię, spotkał Bena (jako Pajęczarza), Gwen i Kevina, którzy zostali zaatakowani przez grupę UFOzbirów. Biorąc Pajęczarza za prawdziwą Arachnomałpę, Simian wdał się w walkę i uratował grupę. Kiedy dowiedział się, że uratował "Bena 10" i jego zespół, odmówił dołączenia do ich zespołu, by walczyć z UFOzbirami, stwierdzając, że po prostu nie może. Powiedział też, że nie wiedział nic o tych kosmitach.

Później, Ben spotkał go, gdy ukradł sprzęt z laboratorium kriogenicznego. Pomógł mu uciec jako Plazma, ale poprosił o wyjaśnienia. Simian odpowiedział, że jest księciem i, żeby udowodnić, że będzie cennym królem, musiał zdobyć i przynieść na swoją planetę kryształ z bazy na ziemskim księżycu. Czując empatię, Ben postanowił mu pomóc i przekonał niechętnie Gwen i Kevina, by poszli razem z nim.

Na księżycu, grupa pomyślnie przeszła przez podstawę obronności, ale Ben zaczął mieć wątpliwości co do niego, kiedy Arachnomałpa poprosiła go, by zaatakował Lu. Wkrótce Simian ujawnia, że okłamał Bena i faktycznie jest najemnikiem wynajętym przez Nadplemię, by ukradł kryształ, który był źródłem zasilania bazy komunikacyjnej potrzebnej hydraulikom do ochrony Ziemi, by Nadplemię mogło zaatakować planetę. Później uciekł.

Kiedy Simian daje kryształ klientowi okazuje się, że Ben okłamał Arachnomałpę i podmienił kryształ w pojemniku na pojemnik czyszczący uszy UFOzbirom wypełniony bezwartościowym, ale potężnym kwasem. Myśląc, że to zły żart, Nadplemieńczyk zaczął gonić Simiana i pozornie ogłuszył go kwasem i uwięził na statku.

Simian został uwięziony, ale uciekł i wrócił w odcinku "Simian mówi", wraz z zabranym ze sobą Xenocytem. Potem udał się na swoją planetę, gdzie sprzedał go Mizaru. Jednak Xenocyt uciekł z pojemnika i zaatakował go. Później, Simian został zmuszony do błagania Bena o pomoc, gdy Arachnomałpy przekształciły się w UFOzbiry. Niechętnie, grupa zgodziła się mu pomóc.

Pod koniec odcinka, Simian sprzedał broń naprawy DNA Milleousowi, powracając na drogę przestępczości.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Simian powraca w odcinku "Kolekcja", gdzie odgrywa role Gwevina w międzygalaktycznym show o Benie 10. Podczas przygotowań do nagrywania wzywa Collectimus'a, który kolekcjonuje Ziemię, po czym próbuje schwytać Tennysona. Jednak ciągle myli bohatera z aktorem. Gdy upomina się o zarobek, kolekcjonerowi przypomina się, że jest on Gwevinem, co doprowadza go do schwytania w kartę. Collectimus odlatując zabrał ze sobą kartę z Simianem.

W odcinku "Argistix Security", Simian zaczyna pracować dla Argita w jego firmie ochrnioarskiej - "Argitstix". Od samego początku zdradzał swojego pracodawce i próbował oddać młodego Lewodanina Rojo. Pomimo wielu prób i ataków, nie udało mu się wypełnić planu. Został uśpiony przez Argita, a następnie aresztowany przez hydraulików.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki