FANDOM

Servantis jest pół człowiekiem, pół Cerebroskorupiakiem, który jest przywódcą stowarzyszenia Rootersów.

Wygląd Edytuj

Servantis ma blado-różową skórę, dużą głowę z kolcami po boku. Jego brwi i broda są zaostrzone. Jego oczy są czerwone. Ma trzy palce u rąk i nosi czarno-siwą zbroję Rootersów.

Servantis jako człowiek był wysokim, umięśnionym mężczyzną z blada skórą. Był łysy i miał brodę. Wokół oczu można zauważyć ciemnie kontury.

Osobowość Edytuj

Servantis będąc przywódcą Rootersów, wydaje rozkazy, które zostają wykonane sumiennie. Jego drużyna ma do niego wielki szacunek. Posiada wielką chęć panowania nad wszystkim i wszystkimi. Jego zachowanie nawiązuje do zachowania dobrze wyszkolonego generała wojskowego.

Umiejętności Edytuj

Ben 10 omniverse a raíz de todo mal (4)

Servantis jako człowiek

Servantis posiada olbrzymi mózg dający większą inteligencję i zdolność do rozwiązywania trudnych obliczeń w krótkim okresie czasu, a także pozwala mu określić mechaniczne wartości (odległość, głośność, nachylenie, itp.) po prostu patrząc na przedmioty.

Servantis może kontrolować energię elektryczną i tworzyć pola siłowe wokół siebie i innych poprzez myśli, otwierając płaty na czaszce. Może swoją elektrokinezą telekinetycznie przenosić obiekty i wytwarzać energię elektryczną ze swoich kleszczy. Ma możliwość wykorzystania energii elektrycznej do kontroli maszyn. Jest w stanie kontrolować różne aspekty energii elektrycznej, począwszy od pchania, przez szokowanie, aż do powłok ochronnych. Wykazał się też umiejętnością kontrolowania myśli i wspomnień.

Wady Edytuj

Servantis'a drażnią ataki dźwiękowe, które powodują u niego ból głowy. Sprawia on, że trudno mu się skupić. Bywa też egoistyczny, przez co zapomina o prostych rzeczach.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Servantis był kiedyś hydraulikiem naukowcem, który starał się uzyskać za wszelką cenę tytuł Proctora w tajnym odłamie Rootersów z Nicości. W tym celu wybrał kilka ludzkich dzieci i korzystając z umiejętności Kevina, stworzył hybrydy - połączenie człowieka z kosmitą. Wmówił im, że największym zagrożeniem jest Ben, którego trzeba zlikwidować, gdyż zagrażał całemu wszechświatowi. Gdy misja dzieci Amalgamtu skończyła się ucieczką młodego Tennysona, Servantis uznał ją za porażkę, co zmusiło go do wymazania całych wspomnień młodzieńców, po czym wysłał ich z powrotem na Ziemię.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Servantis debiutuje w odcinku "Korzenie wszelkiego zła", w którym przedostaje się z Nicości do bazy hydraulików, wraz z innymi Rootersami. Początkowo rozmawiał z hydraulikami, lecz po chwili rozkazał swoim pomagierom zatrzymać Bena. Chłopak pokonuje ich jako Rochatynik. Po ucieczce bohatera, Rootersi opuszczają bazę, gdyż dowiadują się gdzie jest Kevin. Na miejscu podczas walki, Levin wchłania kompetencje Servantis'a, dowiadując się o swojej prawdziwej przeszłości. Prze długi czas Rootersi mijają się z bohaterami, aż w końcu zostają pokonani, lecz przysięgają powrót po Kevina, który uciekł.

W odcinku "Broń XI: część 1", Servaints wysłał Iskrę, której celem było złapanie Alana. Gdy misja zakończyła się porażką, wysłał Phila i Leandera, którzy mieli przechwycić Manny'ego i Helen na Khorosie. Tak jak Aerofibianka, dwójka Rootersów przegrała. Gdy bohaterowie odwiedzili ich bazę w Nicości, Servaints przywrócił wszystkie wspomnienia Mann'emu, Helen i Alanowi, przeciągając ich tym samym na swoją stronę. Po wielu próbach i rozmowach z Kevinem, Servaints przekonuje go, że Tennyson nie jest takim bohaterem na jakiego wygląda.

W odcinku "Broń XI: część 2", Servaints jest przez cały czas chroniony przez dzieci Amalgamtu. Podczas ataku bohaterów na bazę Rootersów, Kevin pochłania energię z Omnitrixa i mutuje. W tej formie zanosi Tennysona do Servaints'a, który zamierza zlikwidować bohatera. W ostatniej chwili, Levin wypuszcza przyjaciela, łapie prawdziwego wroga i niszczy klejnot na jego głowie, tym samym przywraca wszelkie wspomnienia Alanowi, Helen i Manny'emu. Po krótkim czasie pojawia się Nadszefowa, która likwiduje oddział Rootersów, konfiskuje ich bazę, a członków pozostawia w Nicości.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj