FANDOM

Serena to jedna z trzech osobowości Obcego X.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Serena jest zieloną maską, z otworami na oczy i usta. Jej usta mają delikatny zarys, tak samo jak trójkątny nos. Wokół oczu widnieją ciemniejsze obwódki.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Serena znacznie się nie zmieniła. Różnią ją delikatne brwi i rzęsy, a także inny kształt nosa

Umiejętności Edytuj

Jest ona głosem współczucia i miłości. Razem z Bellicusem i Benem może zmieniać rzeczywistość. Zazwyczaj przekonuje Bellicusa do zmiany decyzji, na kożyść Tennysona.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Serena pierwszy raz pojawia się w odcinku "Obcy X", gdzie zatrzymał powódź spowodowaną przez złamaną tamę. Po wielu bezowocnych argumentach, Ben przekonuje Serenę i Bellicusa, by przekształcić go w innego obcego. Chłopak przysięga, że nie będzie korzystać z Obcego X ponownie, jako że nie jest wart tej ceny.

Serena powrócił w odcinku "Kuźnia Stworzenia", gdzie została użyta w nadziei na odnalezienie Kuźni Stworzenia - ostatniego celu, do którego zmierzał Aggregor. Okazało się, że Ben i Kevin opracowali specjalny system blokady Ultimatrixa, aby zapobiec złym, takim jak Albedo, transformację w Obcego X. Został on odblokowany przez specjalne klucze, które posiadali Kevin i Gwen. Po transformacji, Bellicus i Serena rozpoczęli debatę na temat innych rzeczy. Nagle pojawił się Paradox mówiąc Benowi, że nie będzie w stanie przekonać Bellicusa i Sereny do pomocy, po czym wraca do ludzkiej postaci.

W odcinku "Wróg ostateczny: część 2", Serena pojawił się w retrospekcji.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Serena powróciła w odcinku "Cześć i dzięki za koktajle", gdzie Ben użył jej, by z powodzeniem stworzyć nowy wszechświat, gdyż stary został zniszczony przez zniszczator.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Serena oddaje całą władzę nad ciałem Obcego X Benowi, zrzekając się wszystkich uprawnień. Wraz z Bellicusem zostają oskarżeni o bezpodstawne stworzenie wszechświata, co wiąże się z zapłatą pięciu tajdenów od osobowości.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Obcy X (pierwsze pojawienie)

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Serena jest inspirowane słowem "serenity", które oznacza współczucie.
  • Serena cieszy się, gdy Ben zmienia się w Iksa i często go popiera w wyborach.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki