FANDOM

Scout jest jedynym znanym hydraulikiem, który jest Loboaninem.

Wygląd Edytuj

Scout nosi strój hydraulików, przez co większość ciała jest zakryta. Posiada długi, kudłaty ogon. Jego futro ma granatowy kolor, a także jasno siwy. Na głowie nosi sznur z czerwonym kryształem. Oczy Scout są płaskie i żółte.

Osobowość Edytuj

Scout jest otwarty w kierunku do innych gatunków. Uspokoił rozzłoszczony tłum mieszkańców Anur Transyla na Bena. Jest przyjazny w stosunku do Rooka, który był jego przyjacielem z akademii hydraulików.

Umiejętności Edytuj

RMP (401)

Zwinność Scouta

Scout, oprócz swoich ostrych pazurów i kłów, jest silny oraz potrafi wysoko skakać. Jego największą zaletą jest atak dźwiękowy z paszczy poprzez rozdzielenie jej na cztery części. Ma także zwiększoną wytrzymałość, refleks, zaostrzone zmysły węchu i słuchu.

Scout, tak samo jak Fachura buduje bronie i inne urządzenia z odzyskanych części.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Scout zadebiutował w odcinku "Kto jest potworem?", gdzie uratował Bena przed rozzłoszczonym ludem z Anur Transyla. Następnie zaprowadził chłopaka do do świątyni gdzie przebywali porwani przez Kuphulu Rook, Kacz i Cykor. Wspólnymi siłami uwolnili przyjaciół, po czym pokonali mumie. Następnie walczyli z De Szramą, którego szybko pokonali. Gdy przestępcy uciekli, Scout przekonał lud Anur Transyla, że Ben nie jest zły.

W odcinku "Na zamku De Szramy", Scout pomaga Kaczowi naprawić Uroczą Kaczkę. Wraz z innymi hydraulikami jest obrażony na Bena, który popsuł część zamienną.

W odcinku "Fangampir", Scout próbował poinformować przyjaciół, którzy wrócili na Anur Trasyla o przymierzu De Szramy i wskrzeszonego Lorda Transyla. Loboanin nie zdążył nic powiedzieć, gdy Kiereszura przyczepiła się do jego czoła, przejmując nad nim kontrolę. Wraz z Rookiem i Kaczem pomimo niechęci pomagali Vladatowi i Ektonurytowi. Bohaterowie odzyskali kontrolę nad ciałem, po osłabieniu Lorda Tranysla przez kulę energii świetlnej Atomixa.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Scout