FANDOM

Sandra Tennyson to żona Carla Tennysona i matka Bena Tennysona.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Podobnie jak Carl, Sandra okazała się bardzo spokojna, chociaż pokój Bena był brudny "tak jak przed wyjazdem na wakacje z dziadkiem".

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Sandra pojawiła się w odcinku "Ben 10 powraca: część 1". Krzyczała na Bena, żeby nie biegał po domu. Jednak w tym momencie miała brązowe włosy.

Sandra1.png

Sandra w AF/UA

W odcinku "Szlaban", Sandra i Carl byli świadkami walki Bena i GwenNadistotą. Rozgniewali się na syna, że nie powiedział im prawdy i zakazali używać mu Omnitrixa. Jednak on nie słucha ich i próbuje uratować Kevina, gdy ten jest w tarapatach. Niestety Echo Echo zostaje zatrzymany. Sandra mówi mu, że został uziemiony. Ben przerażająco zamienia się przed nimi i oświadcza, że jego przyjaciel potrzebuje pomocy, a Sandra i Carl dochodzą do wniosku, że źle zrobili nie pozwalając synowi ratować przyjaciela, a zarazem świata. Później Carl ratuje Gigantozaura strzelając w Nadplemieńczyka bazooką. Mówią chłopakowi, że popełnili błąd i nigdy więcej to się nie powtórzy.

W odcinku "Uderz w dom", Sandra wraz z całą rodziną Bena zostaje zaatakowana przez jego starych wrogów. Kiedy myła naczynia, niespodziewanie zasadzkę na nią przygotował SiedemSiedem, lecz Max zainterweniował w odpowiedniej chwili. Później została porwana przez Zombozo i wywieziona do opuszczonego cyrku. Od pewnej śmierci uratowała ją Gwen w formie Anodytki.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Sandra powraca w odcinku "Powrót narzeczonej", gdzie po raz pierwszy spotyka Loomę.

Pojawia się ponownie w odcinku "Zaginiony syn" i "Powrót Wredziaków".

W odcinku "Pyszny turniej", Swift wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Filmy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku "Ben 10 powraca: część 1" Sandra ma brązowe włosy, a nie naturalne blond.
  • Sandra wydaje się być ostrzejsza dla Bena, gdzy chodzi o dyscyplinę. Jej przeciwieństwem jest Carl.
  • Jak widać, Sandra nie bardzo toleruje przyjaźń Kevina i Bena.
  • W "Ultimate Alien" Sandra wydaje się mieć upodobania do zdrowia i sprawności.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki