FANDOM

Słudzy Eona to mała grupa służąca i pomagająca Eonowi.

Wygląd Edytuj

Są pozornie całkowicie czarni, z wyjątkiem twarzy, ubrani w brązową tunikę i hełm z efektem lustrzanym. Ich twarze mają pomarszczoną skórę i zamknięte oczy.

W odcinku "Ben 10.000 powraca" wszyscy wyglądają jak Ben.

W odcinku "Znowu Ben" noszą stroje podobne do tych z "Ultimate Alien".

Historia Edytuj

Ben 10: Wyścig z czasem Edytuj

Eonservants0

Słudzy w filmie

Kiedy po raz pierwszy pojawiają się, Eon każe im walczyć z Inferno. Po krótkiej walce Ben pokonuje ich.

Później byli one postrzegani z Eonem, ukryci w wieży zegarowej. Tam, Eon cierpiał na ból głowy. Jeden z jego pracowników starał się pomóc, ale ten uniemożliwił mu to i zaatakował go. Eon użył ich tylko, by zyskać przewagę w walce. Czasami są też używani do brudnej roboty. Pojawiają się oni również, kiedy Ben jako Eon wzywa ich. Zostali oni następnie zniszczeni, kiedy Ben odzyskał kontrolę nad sobą.

Servant unmasked

Sługa zdemaskowany

W odcinku "Ben 10.000 powraca", Eon stosował swoich sługów do ataku Bena 10.000, ale wszyscy zostali pokonani. Później pojawili się w teraźniejszości, walcząc u boku swego pana. Po tym jak Gwen użyła zaklęcia, by zamrozić ich, okazało się, że byli alternatywnymi wersjami Bena. Kiedy Eon został zniszczony, wszyscy wrócili do swoich czasów.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W odcinku "Znowu Ben", Eon przywołuje swoich sługusów do pomocy w ostatecznej bitwie. Przypominają tych samych z "Ultimate Alien", ale tamci wrócili do swoich czasów po uprzednim pokonaniu Eona, a ci są tylko robotami.

W odcinku "Powtórka z czasów wojny", słudzy Eona zostają przywołani do zajęcia Big Chuck'a, który większość z nich zjada, a resztę ogłusza.

Występ Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ich czerwone i fioletowe miecze energetyczne wykazują uderzające podobieństwo do mieczy świetlnych z "Gwiezdnych Wojen".

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki